Zespół Katalogu Marzeń świętuje 10 urodziny firmy i wydanie specjalnego raportu

Joanna Borucka od zawsze chciała wspierać innych w spełnianiu marzeń. Ponad 10 lat temu w jej głowie zrodził się pomysł na firmę, która realizowałaby ten cel. Właśnie tak powstał Katalog Marzeń! 10 lat minęło jak jeden dzień. Za nami setki tysięcy spełnionych marzeń, z nami prawie 1000 Partnerów i 27 pracowników. Jak wyglądała nasza droga od samego początku? Zobacz specjalną animację i Raport: Katalog Marzeń 2010-2020. Dołącz do grona marzycieli!

Historia Katalogu Marzeń w pigułce

Sprawiać, żeby świat był lepszym miejscem. Spełniać marzenia. Dawać radość. To motywacje, które skłoniły Joannę Borucką nie tylko do stworzenia Katalogu Marzeń. To napędzało ją do działania i rozwijania firmy przez kolejne 10 lat. Od samego początku misja firmy się nie zmienia. I nie zmieni! Każdy, kto z nami współpracuje, wierzy w moc marzeń. To dlatego współpracujemy z najlepszymi Partnerami oddanymi swoim pasjom i tworzymy projekty, które pozwalają innym realizować marzenia bez ponoszenia kosztów. Zobacz animację, która podsumowuje nasze działania w pigułce. Opowiada Joanna Borucka 🙂

Jak firma może spełniać marzenia innych?

Naszym flagowym produktem są vouchery na przeżycia. To eleganckie bony na konkretne atrakcje, pakiety lub kwotowe karty podarunkowe. W serwisie mamy już ponad 6000 atrakcji dla niej, dla niego, prezent dla pracownika, na urodziny, walentynki, jubileusz w firmie. Chcemy zwracać uwagę ludzi na to, jak ważne w życiu są emocje, przeżycie i doświadczenia. Materialne prezenty ulegają zniszczeniu, ale naszych wspomnień nic nie jest w stanie zniszczyć.

Voucher podarowany w prezencie na specjalną okazję czy bez niej — może być dla obdarowanego przepustką do spełnienia wiecznie odkładanego na później marzenia, przekroczenia granic własnego strachu czy szansą na relaks po intensywnym czasie w pracy. Vouchery pełnią funkcję miłej niespodzianki, eleganckiego prezentu i wspaniałego narzędzia motywacyjnego w rękach lidera zespołu. Od Ciebie zależy komu, na jaką okazję i co podarujesz. Najważniejsze, że dajesz obdarowanemu szansę na wykreowanie wspaniałych wspomnień.

Wellbeing i dobromarketing. Wersja Katalog Marzeń

Kładziemy duży nacisk na dobre samopoczucie nie tylko naszego własnego zespołu. Nieustannie podkreślamy jak ważne jest pozytywne nastawienie, docenianie i motywacja w miejscu pracy… i nie tylko! Chcemy dawać radość wszystkim, więc część budżetu na tradycyjne reklamy przeznaczamy na organizację akcji #ChcęToPrzeżyć, w której już ponad 1500 osób spełniło marzenia za darmo.

Z okazji 10. urodzin zorganizowaliśmy Maraton Marzeń, który umożliwił 10 finalistom współpracę z doświadczonymi Mentorami oraz zagwarantował szansę na wygranie 10 000 złotych na realizację wymarzonego projektu. Mówimy o spełnianiu marzeń w podcaście Napędzani Marzeniami, publikujemy cenną wiedzę w mediach społecznościowych — na LinkedInie, Facebooku, Instagramie, TikToku. Sprzedaż voucherów to core naszej działalności, który jest coraz intensywniej równoważony przez motywacyjną działalność na rzecz spełnionych marzeń w codziennym życiu i biznesie.

Grupa osób marzycieli biorących udział w Chcę To Przeżyć integruje się w Gdańsku raport Katalog Marzeń

Katalog Marzeń to ludzie

Stworzyliśmy wspaniałą społeczność Marzycieli. Joanna zaczynała swoją drogę w niewielkim gronie, ale z każdym rokiem do jej wędrówki dołączali kolejni klienci, partnerzy i pracownicy. Dbamy o relacje nawiązane w ramach współpracy z Mentorami Maratonu Marzeń, w trakcie nagrywania podcastów i podczas innych specjalnych akcji. Dziękujemy naszym klientom biznesowym — Wy także tworzycie wesołe grono marzycieli. Bez Was nie byłoby nas! To pewne 🙂

Raport na 10 lat Katalogu Marzeń

Chcemy, abyście wiedzieli, czym zajmujemy się na co dzień, co jest dla nas ważne i jaki przyświeca nam cel. Podsumowaliśmy 10 lat działalności w specjalnym dokumencie Raport Katalog Marzeń 2010-2020. Ten raport to podsumowanie sukcesów i porażek, zbiór cennych lekcji, które motywują nas do dalszego działania. Zobacz jakie projekty zrealizowaliśmy i co planujemy na przyszłość!

Kimkolwiek jesteś, drogi czytelniku – dziękujemy! Za to, że jesteś. Za owocną współpracę, która miała już miejsce lub która dopiero się wydarzy. Ostatnie 10 lat nauczyło nas, że

W pojedynkę można iść szybko, ale razem dojdziemy daleko!

Do zobaczenia na drodze do spełnionych marzeń!

Klaudia Bogusz

Content Specialist

Moje największe miłości to podróże, jedzenie i… jedzenie. Lubię aktywnie spędzać czas i tylko dlatego mieszczę się jeszcze w drzwiach do biura. W wolnych chwilach czytam, piszę i generuję nowe pokłady pozytywnej energii podczas górskich wędrówek.

Zostaw odpowiedź