rola-hr-business-partnera

Prowadzisz własną firmę albo zarządzasz zespołem w roli menedżera? W obu przypadkach z pewnością często myślisz o tym, jakie są najlepsze sposoby na to, aby Twoi pracownicy mieli motywację do pracy. Zapraszamy Cię do obejrzenia trzeciej części w ramach cyklu porad dla menedżerów w postaci webinaru „Wyzwania dla Menedżera”.  Jeśli nie widziałeś jeszcze poprzedniego odcinka, zapoznaj się z drugą częścią webinaru, czyli Jak motywować pracownika po zatrudnieniu? W trzecim odcinku rozmawiamy o tym, kim jest HR Business Partner i jaka jest jego rola w organizacji. Jak zmieniają się role HR w firmach? Obejrzyj webinar i zdobądź cenne wskazówki, które pozwolą Ci lepiej zarządzać Twoim zespołem!

Tradycyjna rola HR w organizacji

Standardowo działy i organizacje HR są definiowane jako jednostki zajmujące się wszelkimi procesami personalnymi. To zespół osób, które na celu mają przeprowadzenie rekrutacji, wyliczenie wynagrodzenia, przygotowanie cyklu szkoleń dla pracowników. Na tym zwykle kończy się ich zadanie. Role i zadania HR w przedsiębiorstwach ulegają zmianom. Na czym polega ta metamorfoza? O tym w kolejnej części webinaru.

jak-byc-hr-parntnerem

Jak stać się dobrym wsparciem dla menedżera w zakresie HR? Skorzystaj z rad specjalistów i razem zbudujcie mocny, zaangażowany zespół.

HR Business Partner — jak nim zostać?

HR Business Partner to ktoś, dla kogo proces rekrutacji jest tylko środkiem do osiągnięcia celu. Sam cel wykracza zaś poza zdobywanie dobrych pracowników. HR Business Partnerzy robią wszystko, aby osiągnąć zadowolenie swoich klientów. Do tego potrzebne jest dogłębne przeanalizowanie istoty funkcjonowania działu HR w danej organizacji oraz uświadomienie sobie, po co taki HR istnieje, jak funkcjonuje, kto go tworzy. Taka świadomość pozwala na lepsze zatroszczenie się o rozwój całych zespołów oraz konkretnych pracowników.

W trzeciej części webinaru rozmawiamy o tym, jak:

  • jak wyjaśnić szefowi, że świadome działania HR wymagają większych nakładów czasowych i finansowych?
  • jak wykorzystać nowe technologie w procesie rekrutacji,
  • jak kreować relację partnerską w HR,
  • jak rozdzielić zadania pomiędzy specjalistę HR i menedżera zespołu podczas rekrutacji,
  • jakie są różnice pomiędzy kompetencjami miękkimi a społecznymi?

Jakie wyzwania czekają na menedżerów? Porady ekspertów

W ośmiu blogowych wpisach znajdziesz fragmenty webinaru, który powstał z inicjatywy HR Business Partner. Rozmowę prowadzi Marietta Lewandowska, PM Manager magazynu HR Business Partner. Rozmawia z Karoliną Turostowską, Redaktor Prowadzącą HR Business Partner oraz właścicielką firmy HR Mania. Swoim doświadczeniem podzielą się z Tobą również Olga Pruszkowska, Marketing & Product Manager w Katalogu Marzeń oraz Piotr Różyk, HR Business Partner od ponad 11 lat związany z Żabka Polska. Skorzystaj z rad doświadczonych menedżerów i zacznij wdrażać skuteczne rozwiązania w Twoim zespole. Powodzenia!

Zostaw odpowiedź