wyzwania-dla-menedzerow-jak-znalezc-dobrego-pracownika

Prowadzisz własną firmę albo zarządzasz zespołem w roli menedżera? W obu przypadkach z pewnością często myślisz o tym, jakie są najlepsze sposoby na to, aby Twoi pracownicy mieli motywację do pracy. To już drugi odcinek w ramach cyklu porad w postaci webinaru.  Pierwszą część to odcinek Jak motywować pracowników? Każda osoba na stanowisku menedżera wie, jak trudno jest znaleźć dobrego pracownika. Jednak jeszcze trudniej jest zatrzymać go w organizacji na dłużej. Jak motywować pracownika po zatrudnieniu? Obejrzyj webinar i zdobądź cenne wskazówki.

Jak utrzymać motywację pracownika po jego zatrudnieniu?

Czy łatwiej jest zadbać o rozwój pracownika, który już jest w naszym zespole, czy rekrutować nową osobę na dane stanowisko? Powszechnie uważa się, że trudniej jest zatrudnić zupełnie nową osobę. Trzeba wziąć pod uwagę czas poszukiwań, rekrutacji, wdrożenia. Eksperci przypominają jednak, jak wielkim wyzwaniem jest utrzymanie dobrego pracownika w zespole. Zwracają uwagę także na to, kiedy pytamy potencjalnych pracowników o ich potrzeby i oczekiwania. W procesie rekrutacji obiecujemy coś, czego po zatrudnieniu pracownik będzie oczekiwał. Od nas zależy, czy obietnice zostaną spełnione i czy członek naszego zespołu będzie czuł, że jego potrzeby nie zostały pominięte.

jak-utrzymac-zaangazowanie-pracownika-po-zatrudnieniu

Kluczem do zadowolenia pracownika jest spełnianie obietnic złożonych mu podczas rekrutacji

Benefity jako narzędzie motywacyjne

W ostatnich latach benefity dla pracowników stały się narzędziem do promowania ofert pracy. Czy rzeczywiście im więcej benefitów w ofercie, tym lepiej? Ich liczba staje się przytłaczająca. Warto zadbać o to, aby pozostały wyraziste i jasne dla odbiorcy. Jak oferowane benefity wpłyną na rozwój Twojego pracownika? Być może warto byłoby skupić się na oferowaniu stanowiska, na którym pracownik może rozwijać się również przez współpracę z innymi członkami zespołu niż na dodatkowych szkoleniach i seminariach. Co myślą o tym eksperci z branży HR? Zobacz w webinarze!

W drugiej części webinaru:

– kandydat a zatrudniony – o kogo dbamy bardziej?
– istota wdrożenia pracownika w nową rolę
– budowanie relacji w zespole
– spadający poziom satysfakcji z pracy – jak temu zapobiec?
– oczekiwania pracownika i organizacji – jak znaleźć złoty środek?

Jakie wyzwania czekają na menedżerów? Porady ekspertów

W ośmiu blogowych wpisach znajdziesz fragmenty webinaru, który powstał z inicjatywy HR Business Partner. Rozmowę prowadzi Marietta Lewandowska, PM Manager magazynu HR Business Partner. Rozmawia z Karoliną Turostowską, Redaktor Prowadzącą HR Business Partner oraz właścicielką firmy HR Mania. Swoim doświadczeniem podzielą się z tobą również Olga Pruszkowska, Marketing & Product Manager w Katalogu Marzeń oraz Piotr Różyk, HR Business Partner od ponad 11 lat związany z Żabka Polska. Posłuchaj rad doświadczonych ekspertów i wdrażaj nowoczesne rozwiązania w swoim zespole. Powodzenia!

Zostaw odpowiedź