Młoda kobieta trzyma w ręce voucher na przeżycie od firmy Katalog Marzeń

W ciągu kilku ostatnich lat vouchery znacząco awansowały na liście popularnych prezentów. Jeszcze dziesięć lat temu niewielu osobom przychodziło do głowy, że podarować można coś niematerialnego. W końcu prezent się wręcza. A jak wręczyć lot szybowcem? „Ubranie” atrakcji typu przelot balonem, wyprawa na quadach, jazda lamborghini na torze czy degustacja win w formę voucherów sprawiło, że dla wielu osób przeżycia stały się podarunkami pierwszego wyboru.

Początkowo kategoria prezentów-przeżyć funkcjonowała głównie w prywatnej sferze życia. Szybko jednak vouchery na przeżycia dla firm zyskały uznanie jako wyjątkowe prezenty i nagrody dla pracowników, kontrahentów oraz klientów.

Czym są vouchery w formie przeżyć, jak działają takie prezenty, co jest źródłem ich rosnącej popularności, jakie mają zastosowanie w środowisku biznesowym? O tym wszystkim piszemy w niniejszym artykule. 

Czym są Vouchery?

Upraszczając, można powiedzieć, że voucher to pewnego rodzaju bilet umożliwiający realizację określonej usługi. Od typowego biletu odróżnia go przede wszystkim to, że nie ma na nim wskazanej daty i godziny jego realizacji. Voucher posiada określony termin ważności i przed tą datą należy go wykorzystać.

Początkowo funkcjonowało także alternatywne nazewnictwo: bon, kupon, talon, zaproszenie. Jednak określenie „voucher” najchętniej się przyjęło i obecnie jest powszechnie używane.

Branża prezentów przeżyć — krótki rys historyczny

Branża oferująca prezenty w formie przeżyć jest wciąż relatywnie młoda. Za pierwszą firmę oferującą vouchery uznaje się brytyjskie Red Letter Days powstałe w 1989 roku.

W Polsce tego typu firmy pojawiły się w połowie pierwszej dekady XXI wieku, działały jednak w skali lokalnej, oferując atrakcje w jednej lokalizacji bądź tylko kilku miastach. Ogólnokrajowe serwisy powstały w końcówce pierwszej dekady. Katalog Marzeń rozpoczął sprzedaż voucherów w czerwcu 2010 roku.

Skąd bierze się popularność voucherów?

Popularność voucherów rośnie z roku na rok. Szacujemy, że rynek oferujący prezenty-przeżycia w Polsce wzrasta o około kilkadziesiąt procent rocznie. To szybkie tempo rozwoju, biorąc pod uwagę, że pierwsze firmy z tego typu ofertą powstały w naszym kraju ponad dziesięć lat temu.

Dlaczego prezenty w formie przeżyć to idealne rozwiązanie, z którego chętnie korzystają osoby prywatne oraz przedsiębiorstwa? Można mówić o kilku czynnikach. Są to między innymi: wzrost zamożności społeczeństwa, zmęczenie rzeczami (tzw. rzeczozmęczenie) skutkujące odwrotem od konsumpcjonizmu na rzecz minimalizmu, przejście od podejścia opartego na posiadaniu do związanego z przeżywaniem, czyli filozofia „być, zamiast mieć”. Przyjrzyjmy się nieco bliżej tym kwestiom.

Rzeczozmęczenie

Podstawowe potrzeby bytowe większości społeczeństwa są zaadresowane. Coraz częściej wyzwanie prezentowe, przed jakim stajemy, brzmi: „co kupić osobie, która ma już (prawie) wszystko”? Nabywając kolejny T-shirt, portfel, perfumy czy kubek ryzykujemy, że zamiast zrobić przyjemność, sprawimy kłopot („gdzie pomieszczę kolejny przedmiot?”). To podstawowy przejaw „rzeczozmęczenia”.

Wspomniane zjawisko widać w coraz większej popularności książek i publikacji poświęconych minimalizmowi, zero waste, less waste, jak również w trendach dotyczących architektury budynków i wnętrz. Także rosnąca wrażliwość ekologiczna wpływa na nasze wybory prezentowe. Mamy świadomość, że wyprodukowanie każdego przedmiotu wiąże się ze zużyciem energii i wody. A vouchery — np. spacer z alpakami, kurs sushi, nauka nurkowania, warsztaty tworzenia lasu w słoiku — nie powodują rosnącej góry śmieci i nie wpływają na globalne ocieplenie.

Zmiana stylu życia

Przyglądając się z kolei stylowi życia, widzimy inne ciekawe mechanizmy. Tempo, w jakim funkcjonujemy, od wielu lat rośnie. Wydłużają się godziny pracy, towarzyszy nam coraz większa presja, a za tym wszystkim podąża stres. Każdy ekosystem zmierza do równowagi, więc te negatywne zjawiska znajdują swoje odzwierciedlenie w zainteresowaniu podejściem opartym na uważności (ang. mindfulness), jogą, medytacją. Do łask wracają hobby rękodzielnicze. Szukając równowagi w życiu, stawiamy także na sport i zdrową dietę.

Pokolenia X, Y, Z

Wszystko, o czym mowa powyżej, wiąże się ze zmianami pokoleniowymi. Dla generacji X, czyli ludzi urodzonych w latach 1965-1980, wyznacznikiem statusu są przedmioty materialne: mieszkanie na prestiżowym osiedlu, samochód (najlepiej miejski SUV), płaski i ogromny telewizor najnowszej generacji, telefon ze znanym logo, ubrania popularnych marek. To normalne — w ten sposób ludzie odreagowywali lata komunizmu, kiedy sklepowe półki świeciły pustkami. Kolejne pokolenia, tzw. igreki i zetki, dorastały już w czasach, gdy wyzwania nie stanowił brak dostępności produktów, a raczej dokonanie wyboru spośród wielu różnorodnych opcji.

Mogłoby się wydawać, że opisane powyżej tendencje i zjawiska są dalekie od tematów prezentowych. Mają jednak faktyczny, choć często nieuświadomiony wpływ na nasze codzienne decyzje zakupowe. Widzą to marketerzy i art directorzy. Stąd otrzymujemy coraz więcej reklam, które odwołują się do naszych aspiracji, motywacji, realizacji marzeń. Jak chociażby kampania banku Pekao S.A. m.in. z udziałem jednego z partnerów Katalogu Marzeń.

Vouchery na przeżycia w biznesie

Wszystkie opisywane powyżej mechanizmy są prawdziwe także w przypadku przedsiębiorstw. To one sprawiają, że firmy odchodzą od czystej motywacji finansowej na rzecz zwiększenia różnorodności działań motywacyjnych. Po 1989 roku triumfy święcił taki konkurs, w którym głównymi nagrodami były samochody lub po prostu nagrody finansowe. Potem przyszła faza na telewizory oraz inny sprzęt RTV i AGD. W ostatnich latach w konkursach konsumenckich zaroiło się od nagród w postaci wycieczek i bonów wycieczkowych. Po stronie programów motywacyjnych, skierowanych głównie do sprzedaży i dystrybucji, ten trend znalazł odbicie w rosnącej popularności wyjazdów incentive travel.

Vouchery w formie przeżyć mają charakter bliski szeroko pojętym nagrodom wycieczkowym, przy czym ich cena jest o rząd wielkości niższa. Takie prezenty pozwalają przeżyć niezapomniane emocje, ułatwiają integrację w grupie, budują pozytywne relacje, umożliwiają spędzenie czasu w atrakcyjny sposób i spróbowanie nowych aktywności w konwencji zbliżonej do incentive’ów. To wszystko zapada w pamięć jako miłe wspomnienia i buduje emocjonalną więź z marką.

Dostrzega to coraz więcej przedsiębiorstw. Wśród prekursorów znalazła się Coca-Cola z programem „zapunktowani”, w ramach którego zebrane punkty można było wymieniać na nagrody z Katalogu Marzeń.

Wspólna akcja Zapunktowani Katalog Marzeń i Coca Cola
Współpraca Katalogu Marzeń z firmą Coca-Cola, program Zapunktowani

Także E.Wedel dostrzegł wcześnie potencjał marketingowy w przeżyciach, wykorzystując je w kampanii „Dzień Pełen Przyjemności”, w towarzystwie naszych voucherów.

Vouchery dla firm. Katalog Marzeń i E.Wedel — Dzień Pełen Przyjemności
Współpraca Katalog Marzeń i E.Wedel, projekt Dzień Pełen Przyjemności

Jest jeszcze jeden powód, który wpływa na atrakcyjność voucherów w działaniach prowadzonych przez firmy. To argument czysto ekonomiczny, czyli fakt, że wartość voucherów jest postrzegana wyżej niż ich realna cena. Wiele osób dziwi się, że już za kilkadziesiąt złotych można doświadczyć czegoś fajnego: ścigać się na gokartach, wybrać na spływ kajakowy czy terenową jazdę na quadach. A to nie wszystkie pomysły, jakie oferujemy.

Żeby lepiej zobrazować, o co nam chodzi, przygotowaliśmy specjalny casebook. Zawiera przykłady bardzo konkretnych rozwiązań i zastosowań, jakie niosą ze sobą prezenty w formie przeżyć. Mamy nadzieję, że będzie stanowić dla Ciebie inspirację i wsparcie w zaplanowaniu działań dostosowanych do potrzeb firmy.

Vouchery – rodzaje i mechanizm działania

Warto wiedzieć, że sformułowanie „vouchery” jest niezwykle pojemne i obejmuje kilka różnych rozwiązań.

Voucher na wybraną atrakcję

Podstawowym rodzajem voucherów są vouchery na konkretne atrakcje. Charakteryzują się tym, że przy ich zakupie trzeba z góry zdecydować się na wybór przeżycia i lokalizacji, w której to nastąpi. Przykładowo: degustacja win w Warszawie, nauka jazdy konnej w Krakowie, strzelanie na strzelnicy we Wrocławiu.

W zależności od konstrukcji regulaminu prezent na konkretną atrakcję może być rzeczywiście ograniczony do jednej konkretnej opcji lub oferować możliwość wymiany. W tym drugim przypadku pracownicy czy inni obdarowani w razie potrzeby zrealizują inną atrakcję niż ta, którą widać w opisie. Stawiając na satysfakcję klienta, większość firm funkcjonujących na rynku prezentów w formie przeżyć po prostu pozwala na wymianę otrzymanego vouchera na inny, w zbliżonej cenie.

Oryginalne przeżycia w pakiecie

Drugim rodzajem voucherów są tzw. pakiety. Dany pakiet zawiera przynajmniej kilka, często kilkadziesiąt, a czasem nawet kilkaset atrakcji do wyboru przez obdarowanego. Decyzji dokonuje się na etapie rezerwacji terminu realizacji vouchera.

Obydwa opisane powyżej typy voucherów działają na analogicznej zasadzie, tzn. mają określony termin ważności (standardem rynkowym jest 12 miesięcy), kiedy voucher należy zrealizować, umawiając się na konkretny termin. Sam proces umawiania się jest zróżnicowany w zależności od firmy. Zazwyczaj w treści vouchera widać adres strony www, poprzez którą należy dokonać rezerwacji oraz — w przypadku pakietów — konkretnej atrakcji, jaką obdarowany wybierze.

Karty podarunkowe dla firm i partnerów biznesowych

Trzecim typem są vouchery kwotowe, w przypadku Katalogu Marzeń funkcjonujące pod nazwą Gift Voucher. Taki prezent można porównać do kart podarunkowych o określonym nominale, możliwych do zrealizowania w sklepie — wystawcy vouchera. Przykładowo, posiadając Gift Voucher o nominale 200 zł, zakupisz w Katalogu Marzeń dowolną atrakcję o wartości do 200 zł lub droższą, dopłacając różnicę. Jeśli Gift Voucher widnieje na kwotę 500 zł, to za jego pomocą kupisz kilka atrakcji. Wtedy ich łączną wartość się sumuje, a od tej sumy odejmujemy nominał Gift Vouchera.

Łączenie działa także w drugą stronę: posiadając dwa Gift Vouchery o nominale 250 zł, możesz zakupić jedną atrakcję w cenie 500 zł. Jeśli w ramach jednego zakupu pełen nominał Gift Vouchera nie zostanie wykorzystany, to pozostałą kwotę zużyjesz przy kolejnych zakupach, aż do momentu wyczerpania pełnego nominału lub do upłynięcia ważności. Gift Vouchery Katalogu Marzeń mają standardowo ważność 12 miesięcy, a ważność zakupionych za ich pośrednictwem voucherów lub pakietów to kolejne 12 miesięcy, liczone od daty kupna.

Prezent VOUCHERY PAKIETY MARZEŃ GIFT VOUCHERY
Cechy To Ty decydujesz, co chcesz podarować np. lot szybowcem, jazda Ferrari, masaż, a może kurs gotowania? Pakiet kilkudziesięciu atrakcji w całej Polsce. Pakiety dobrane tematycznie np. dla Niej, dla Niego, dla Dwojga, za Kierownicą, Kulinaria. Karty podarunkowe o dowolnym nominale. Obdarowany sam zdecyduje jakie przeżycie chce zrealizować.
Kiedy wybrać ten rodzaj prezentu? Kiedy dobrze wiesz, czego pragnie obdarowany lub co pasuje do tematyki Twojego projektu. Gdy nie masz pewności co wybrać i chcesz podarować możliwość wyboru. Gift Voucher będzie trafionym wyborem kiedy chcesz dać obdarowanemu całkowitą dowolność wyboru.
Czy na prezencie jest cena? Na voucherze nie ma informacji o cenie. Na voucherze nie ma informacji o cenie. Na voucherze widnieje jego wartość.

Oferta szyta na miarę – opowiedz nam o swoim projekcie, a my znajdziemy rozwiązanie. Jeżeli szukasz bardzo spersonalizowanych rozwiązań prezentowych dla pracowników, klientów lub partnerów biznesowych, z przyjemnością przygotujemy ofertę dedykowaną.

Rozważając zakup voucherów warto zapoznać się z zasadami wymian, przedłużeń, postępowania w przypadku reklamacji. Wszystkie te aspekty są bardzo istotne dla finalnych odczuć obdarowanego z realizacji prezentu. Więcej na ten temat piszemy w odrębnym artykule.

Jak wygląda voucher?

Mówi się, że jemy także oczami. Podobnie jest w przypadku voucherów — już sam ich wygląd wpływa na to, jak prezent zostanie odebrany przez obdarowanego. Pomysłowe vouchery Katalogu Marzeń funkcjonują w trzech formatach: jako eleganckie, wydrukowane zaproszenia; w postaci plików PDF do przekazania w formie elektronicznej lub wydruku na własnej drukarce; w postaci plastikowych kart (w przypadku Gift Voucherów).

Niezależnie od wybranej formy w każdym przypadku na voucherach możemy nadrukować życzenia, które wybierze sobie kupujący.

Vouchery drukowane oraz karty plastikowe pakujemy w koperty z grubego i uszlachetnionego papieru. Istnieje możliwość zakupienia specjalnych opakowań, które zwiększają atrakcyjność wręczanego prezentu. Do wyboru mamy opakowanie prezentowe oraz przesyłka balonowa.

Personalizacja i branding

Wiemy, jak ważne dla biznesu jest dostosowanie prezentu i nagrody do specyfiki danej firmy oraz cech jej marki. Umożliwiamy to na kilka sposobów. W wersji najprostszej w polu przeznaczonym na życzenia drukujemy dowolny tekst (mieszczący się w określonym limicie znaków) oraz logotyp firmy. W przypadku

Każdy voucher w Katalogu Marzeń można personalizować

Wersja bardziej rozbudowana umożliwia całościowe dostosowanie wyglądu voucherów (grafik, tekstów) do potrzeb firmy.

Każdy voucher może być poddany dowolnej personalizacji

Gift Voucherów awers może być zadrukowany zgodnie z życzeniem klienta.

Kartę Podarunkową Gift Voucher można dowolnie modyfikować wizualnie

Przy zamówieniach znaczących ilości voucherów chętnie dostosujemy także opakowanie voucherów w zakresie kolorystki, by pasowała do brandingu klienta.

Poza edycją graficzną voucherów i ich opakowań udostępniliśmy inne formy personalizacji. Oferujemy specjalne pakiety, zbudowane na podstawie Twoich wytycznych, jak nawiązanie do tematyki eventu, do misji firmy, motywów projektu czy wartości, które są ważne dla organizacji. Przykładowo, dla firmy realizującej program motywacyjny nawiązujący do filmów z Jamesem Bondem opracowaliśmy zestaw składający się z atrakcji na strzelnicy, jazd sportowymi samochodami oraz degustacji różnych rodzajów alkoholu.

Bez problemu przygotujemy dedykowane podstrony www i nazwy pakietów nawiązujące do projektu. Wesprzemy Cię też w opracowaniu materiałów komunikacyjnych. Stworzymy przykładową komunikację do odbiorców, bannery internetowe, treści mailingów. Służymy również pomocą w doborze cytatów i haseł motywacyjnych, które można umieścić na voucherach.

Inspirujące cytaty na vouchery na przeżycia dla firm
Inspirujmy się wzajemnie!

W każdej sytuacji zapraszamy do kontaktu z nami. Chętnie omówimy Państwa potrzeby i to jak możemy je zaadresować.

Zastosowanie voucherów w środowisku biznesowym

W jakich konkretnie sytuacjach warto rozważyć wykorzystanie voucherów na przeżycia? Sprawdzą się jako nagrody dla pracowników, kontrahentów i klientów. Zwiększą zaangażowanie obdarowanych osób w życie firmy. Poniżej przedstawiamy pomysły na upominki zapewniające niezapomniane emocje:

https://b2b.katalogmarzen.pl/oferta/nagrody-w-programach-motywacyjnych-i-lojalnosciowych/

Budżet na prezent dla pracowników do 50 zł

Tak, to może brzmieć niewiarygodnie, ale prezenty w formie przeżyć są dostępne w cenach rozpoczynających się od kilkudziesięciu złotych! W budżecie około 50 zł polecamy Twojej uwadze:

Pakiet Małe Radości — zawiera wiele atrakcji do wyboru. Dostępne są między innymi: jazda gokartami, zabawa w wirtualnej rzeczywistości, relaks w grocie solnej, wstęp do parków rozrywki i sal zabaw.

Gokartowe intro — pozwala na jazdę gokartem na jednym z 16 torów w różnych miastach Polski.

Relaks w grocie solnej dla dwojga — przyda się, szczególnie jeśli grupa docelowa obejmuje osoby intensywnie pracujące oraz seniorów. Ten prezent dla dwojga znajduje się bardzo wysoko na liście bestsellerów Katalogu Marzeń. 

Budżet na prezent dla pracowników do 100 zł

Jeśli dysponujesz budżetem w kwocie 100 zł, to koniecznie zerknij na następujące prezenty w formie przeżyć:

Gift Voucher 100 zł — to prezent bardzo elastyczny, umożliwia obdarowanemu wybór z pełnej oferty Katalogu Marzeń.

Pakiet Chwile Przyjemności — zawiera kilkaset atrakcji do wyboru, o bardzo zróżnicowanym charakterze (z adrenaliną, relaksacyjne, kulinarne…).

Vouchery kulinarne o wartości 100 zł — pozwalają na miłe doświadczenia degustacyjne z najbliższymi.

Budżet na prezenty dla pracowników do 250 zł

Większy budżet otwiera oczywiście znacznie więcej możliwości. W tej kategorii nasze bestsellery to zdecydowanie:

Voucher SPA o wartości 200 zł — karta umożliwia skorzystanie z luksusowego ośrodka w wybranej lokalizacji. Obdarowany sam selekcjonuje ulubione zabiegi.

Kolacja w ciemności — to ekscytujące doświadczenie trudno opisać słowami. Po prostu trzeba je przeżyć.

Lot szybowcem — każdemu gwarantuje pozostawienie wszelkich trosk na ziemi i beztroskie bujanie z głową w chmurach. Dosłownie!

Stworzenie własnej torebki Mana Mana — voucher kieruje do kreatora online, w którym można dać upust wyobraźni i wykreować jedyną w swoim rodzaju torbę, plecak lub nerkę. Stworzenie własnego projektu to wspaniała propozycja dla kreatywnych dusz. Dobra zabawa i wysoka jakość produktu gwarantowane!

Budżet na prezenty dla pracowników do 500 zł

Mamy też kilka ciekawych opcji na prezenty, jeżeli dysponujesz wyższym budżetem:

Weekendowy relaks dla dwojga — stanowi przepustkę do kilku dni z dala od obowiązków dla dwóch osób. Można wybrać relaks w jednej spośród kilkunastu lokalizacji w całej Polsce w zależności od upodobań: oferujemy hotele ze SPA lub mazurskie szaleństwo na żaglach.

Voucher SPA o wartości 500 zł — umożliwia wybór dogodnej lokalizacji i ulubionych zabiegów w cenie 500 zł. Ten uniwersalny i elegancki prezent sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających.

Kurs sushi dla dwóch osób— to idealny prezent dla każdego, kto w wolnym czasie lubi rozwijać doświadczenia. Na dodatek w towarzystwie bliskiej osoby!

Karta podarunkowa eBilet.pl— pozwala podarować setki możliwości wyboru wśród wielu lokalizacji. Koncerty, seanse, przedstawienia, wydarzenia kulturalne… Świetny pomysł na elegancki, ale uniwersalny podarunek.

Budżet na prezent dla pracownika do 1000 zł

Mamy też kilka ciekawych opcji na prezenty, jeżeli dysponujesz wyższym budżetem:

Weekendowy relaks dla dwojga — stanowi przepustkę do kilku dni z dala od obowiązków dla dwóch osób. Można wybrać relaks w jednej spośród kilkunastu lokalizacji w całej Polsce w zależności od upodobań: oferujemy hotele ze SPA lub mazurskie szaleństwo na żaglach.

Voucher SPA o wartości 500 zł — umożliwia wybór dogodnej lokalizacji i ulubionych zabiegów w cenie 500 zł. Ten uniwersalny i elegancki prezent sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających.

Kurs sushi dla dwóch osób— to idealny prezent dla każdego, kto w wolnym czasie lubi rozwijać doświadczenia. Na dodatek w towarzystwie bliskiej osoby!

Karta podarunkowa eBilet.pl— pozwala podarować setki możliwości wyboru wśród wielu lokalizacji. Koncerty, seanse, przedstawienia, wydarzenia kulturalne… Świetny pomysł na elegancki, ale uniwersalny podarunek.

Budżet na prezent dla pracownika do 1000 zł

Czy dysponujemy voucherami na jeszcze większy budżet, czyli około 1000 zł? Oczywiście! Zobacz, na co warto zwrócić uwagę:

Wyprawa off-road — gwarantujemy kilka godzin niesamowitej przygody za kierownicą terenowego auta. To prawdziwa gratka dla fanów motoryzacyjnych wyzwań.

Gift Voucher 1000 zł — taka bezpieczna i elastyczna propozycja prezentowa pozwoli obdarowanemu wybrać dowolną atrakcję z całej naszej oferty.

Skok ze spadochronem z filmowaniem — prezent przyda się tym, którzy kochają ekstremalne emocje. Film ze skoku ułatwi powrót do zrealizowanego marzenia i przeżywanie go bez końca.

Ekskluzywny weekend we dwoje — pozwala podarować atrakcyjnie spędzony czas dla dwóch osób. Oprócz zakwaterowania i wyżywienia na terenie eleganckiej lokalizacji czekają różnorodne atrakcje!

Proces zakupowy i terminy realizacji zamówienia

Jeśli są Państwo zdecydowani na konkretne vouchery dla firm, wystarczy złożyć zamówienie samodzielnie poprzez stronę www.katalogmarzen.pl, wybierając dane atrakcje i „wkładając” je do koszyka, a następnie dokonując płatności. W uwagach do zamówienia dajemy możliwość opisania wymagań dodatkowych, jak na przykład personalizacja prezentu (prośby o nadruk logo na voucherach) oraz możliwość zakupu na notę księgową.

Działamy szybko. Nasi klienci doceniają, że jesteśmy w stanie przygotować ofertę w ciągu jednego dnia roboczego. Realizacja sprzedaży kilku czy kilkudziesięciu voucherów na przeżycia dla firm zajmuje nam także jeden dzień roboczy. W przypadku zamówienia większych wolumenów na poziomie kilkaset sztuk i więcej potrzebujemy 2-3 dni roboczych.

Jak zrealizować vouchery dla firm?

Realizacja voucherów na przeżycia dla firm, zarówno na konkretne atrakcje, jak i pakietów, zaczyna się od wypełnienia formularza rezerwacyjnego. Należy go uzupełnić na 30 dni przed końcem ważności. Ta informacja znajduje się na każdym voucherze.

W odpowiedzi na wypełniony formularz potwierdzamy konkretny termin rezerwacji lub wysyłamy maila z podaniem danych kontaktowych do realizatorów voucherów. Niezależnie od sposobu procedowania rezerwacji dbamy, aby obdarowani na każdym etapie znali następny krok. Wiemy, jak ważna jest odpowiednia komunikacja. W wielu przypadkach wzbogacamy naszą ofertę o opiekę dedykowanego pracownika w dziale Obsługi Klienta.

W naszej filozofii współpracy biznesowej kierujemy się tym, by zwiększać zakres usług dodatkowych. Wspieramy nie tylko w profesjonalnym doradztwie na etapie planowania nagród i prezentów, ale również w procesie realizacji, odciążając firmę w zakresie logistyki i obsługi klientów, stanowiąc zewnętrzne wsparcie i reprezentując Cię w kontakcie z obdarowanymi.

Opinie o Katalogu Marzeń 

Jeśli zadajesz sobie pytanie, jakie faktycznie odczucia mają osoby wykorzystujące takie prezenty, to zapraszamy do zapoznania się z opiniami zarówno kupujących vouchery, jak i realizujących je. Gromadzimy je na wiele sposobów: na Facebooku, w Google, poprzez Ceneo oraz ankiety po realizacji voucherów.

Rozważając zakup voucherów, warto zapoznać się z zasadami wymian, przedłużeń i postępowania w przypadku reklamacji. Wszystkie te aspekty są bardzo istotne dla finalnych odczuć obdarowanego z realizacji prezentu. Więcej na ten temat piszemy w odrębnym artykule.

Karta podarunkowa szyta na miarę

Marzą Ci się wyjątkowe prezenty w formie przeżyć, które zapewnią pracownikom lub klientom emocje i wspomnienia do końca życia? Masz je na wyciągnięcie ręki! Zapraszamy do kontaktu z nami. Chętnie porozmawiamy o Twoich potrzebach i o tym, jak Katalog Marzeń mógłby wesprzeć firmę w realizacji celów biznesowych.

Opowiedz nam o swoim projekcie, a my znajdziemy idealne rozwiązanie. Jeżeli szukasz spersonalizowanych rozwiązań prezentowych na konkretne przeżycie dla pracowników, klientów lub partnerów biznesowych, z przyjemnością przygotujemy ofertę dedykowaną.

Życzymy dobrego dnia i realizacji wielu marzeń!

Joanna Borucka

Chief Experiences Officer

Wolę „być” zamiast „mieć”. Lubię próbować nowych rzeczy i sprawiać, żeby inni się uśmiechali. Jednym z moich ulubionych cytatów jest „Nie odkładaj marzeń, odkładaj na marzenia!”.