Chcesz wybrać najlepsze prezenty od firmy?

lub

CASE STUDY
PREZENT DLA KLIENTA

Jak Bank BNP Paribas wykorzystał vouchery na przeżycia, sprawiając niespodziankę swoim Klientom?

KONTEKST

Biuro Dialogu z Klientem Banku BNP Paribas to kolejny segment Grupy BNP Paribas, który postanowił nam zaufać. Pracownicy tego biura stanowią ważną część całej firmy — rozwiązują reklamacje i skargi, kierując się dobrem Klienta. Szukają najlepszych rozwiązań, aby sprostać wszelkim napotkanym przez Klientów trudnościom.

W tym case study sprawdzisz, jak Bank BNP Paribas wykorzystał vouchery na przeżycia jako prezenty dla swoich Klientów biznesowych.

NASZA ROLA

Jesteśmy na rynku od 12 lat. Naszą misją jest spełnianie marzeń również i tych w biznesie, oferując firmom vouchery na przeżycia.

We współpracy z Biurem Dialogu z Klientem Banku BNP Paribas zajmowaliśmy się:

ikonka wiadomości

Konsultacją w wyborze prezentów

ikonka personalizacja

Personalizacją voucherów

ikonka obsługa

Obsługą rezerwacji atrakcji

ikonka logistyka

Logistyką

WYZWANIE

Bank BNP Paribas niejednokrotnie podkreśla, jak ważne są dobre relacje z Klientami. Pomimo dbałości o wysoką jakość  obsługi, zdarzają się reklamacje. Pracownicy Biura Dialogu z Klientem Banku BNP Paribas szukają niezwykłych prezentów dla Klientów biznesowych, zgłaszających reklamacje.

JAKIE BYŁY ZAŁOŻENIA?

Bank BNP Paribas postanowił zrekompensować Klientom trudne sytuacje, obdarowując ich unikatowymi prezentami. Są one formą przeprosin oraz podziękowaniem za korzystanie z usług banku.

Przedstawicielom Biura Dialogu z Klientem zależało na elastycznym katalogu prezentowym. Podarunki miały pozytywnie wpłynąć na relacje z Klientami, a także dać im możliwość realizacji marzeń i drobnych przyjemności na terenie całego kraju.

JAK DO TEGO PODESZLIŚMY?

Wyznajemy pewną ideę: człowiek nie zapamięta tego, co otrzymał, ale zapamięta to, jak się dzięki Tobie poczuł. Wobec tego zaproponowaliśmy szeroką ofertę atrakcji i przeżyć do realizacji w wielu lokalizacjach w Polsce. Niezwykłe i pozytywne wspomnienia pozostaną z Klientem na długo, budując przy tym trwałą relację.

ROZWIĄZANIE

Zróżnicowana grupa obdarowanych wymaga elastycznego rozwiązania, które sprosta gustom najbardziej wymagających Klientów, niezależnie od zajmowanego stanowiska, wieku i zainteresowań. Zaproponowaliśmy Gift Voucher, którego nominał samodzielnie mogli wybrać pracownicy Banku BNP Paribas.

GIFT VOUCHER

Gift Voucher do Katalogu Marzeń to karta podarunkowa o dowolnym nominale, którą można obrandować bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Gift Voucher daje obdarowanym możliwość wyboru dowolnej z ponad 6500 atrakcji w naszym serwisie. Sami decydują, czy chcą przeznaczyć swój prezent na relaks w SPA, rodzinne atrakcje czy wyjście do teatru. Dodatkowo, atrakcje kupione z wykorzystaniem Gift Vouchera są ważne nawet dwa lata!

bnp-paribas-obsluga-klienta-case-study

REZULTATY

Klienci Banku BNP Paribas, otrzymali od Katalogu Marzeń zróżnicowaną ofertę prezentową. Dzięki kwotowej karcie do serwisu każdy Klient banku samodzielnie wybrał atrakcję, według własnych zainteresowań oraz potrzeb.

Realizacja vouchera przyczyniła się do wielu pozytywnych opinii, którymi Klienci podzielili się z Bankiem BNP Paribas.

Dzięki otrzymanemu prezentowi Klienci zyskali nowe, niezapomniane przeżycia. Vouchery stały się zatem świetną alternatywą dla prezentu materialnego.

PODSUMOWANIE

Kwotowe Gift Vouchery jako dodatkowa rekompensata w procesie reklamacji

Możliwość zrealizowania atrakcji w całej Polsce

Ponad 6500 zróżnicowanych atrakcji do wyboru

Obdarowani zadowoleni z elastyczności wyboru i miejsca realizacji atrakcji

Błyskawiczna realizacja zamówienia

Dlaczego Bank BNP Paribas (Biuro Dialogu z Klientem) wybrał Gift Voucher?

Czynniki decydujące według Biura Dialogu z Klientem Banku BNP Paribas:

ikonka szeroka oferta

Szeroka oferta — ponad 6500 atrakcji do wyboru

ikonka wysoka wartość

Wartość przeżycia wyższa niż pieniężna — chęć zapadnięcia w pamięci obdarowanych i rekompensata doświadczeń reklamacyjnych

ikonka jakość obsługi

Obsługa przedstawiciela Katalogu Marzeń na wysokim poziomie

ikonka obsługa

Bliskie wartości obydwu firm

Dodatkowo:

ikonka kalendarz

Nawet 2 lata na zrealizowanie prezentu

ikonka możliwości

Możliwość wybrania różnych wartości Gift Vouchera w jednym zamówieniu

ikonka personalizacji

Personalizacja graficzna voucherów na potrzeby firmy

ikonka infolinia

Logistyka i rezerwacja atrakcji po stronie Katalogu Marzeń

ikonka rakieta

Obdarowani sami mogą zdecydować o wyborze atrakcji: relaksujące, ekscytujące, rodzinne, dla dwojga, edukacja, rozrywka, sport, motoryzacja i więcej!

ikonka lupa

Wartość voucherów jest oceniana przez obdarowanych wyżej niż wynosi ich wartość rzeczywista.

ikonka jakość do ceny

Stosunek jakości do ceny

Vouchery na przeżycia to możliwość docenienia pracowników i spełnienia ich marzeń! Zobacz ich radość podczas realizacji!

VOUCHERY NA PRZEŻYCIA W BIZNESIE

Vouchery na przeżycia mogą być wykorzystane w biznesie na wiele sposobów. Oprócz prezentów dla Klientów reklamacyjnych mogą stanowić nagrody w konkursach. Bardzo często firmy wykorzystują je jako prezent świąteczny dla pracownika.

Zobacz, jak inne firmy wykorzystały vouchery na przeżycia. Przygotowaliśmy dla Ciebie inspiracje na to, jak vouchery na przeżycia mogą pomóc w Twoim biznesie:

RAPORT: PROGRAMY WSPARCIA SPRZEDAŻY

Kto najlepiej wie, jakie prezenty chcą dostawać pracownicy? Oni sami. Przeprowadziliśmy badanie, w którym pytamy pracowników o ich preferencje prezentowe.

Pobierz raport i zobacz, czym kierować się przy wyborze kolejnych prezentów dla Twojego zespołu.

POMOGĘ CI WYBRAĆ NAJLEPSZE PREZENTY

dla pracowników, klientów i partnerów biznesowych

Napisz lub zadzwoń

Anna Mastalerczuk
  • Anna Mastalerczuk
  • Key Account Manager
  • T: +48 533 334 710
  • E: amastalerczuk@katalogmarzen.pl

    * pole obowiązkowe