Chcesz wybrać najlepsze prezenty od firmy?

lub

Cushman_Wakefield

NAGRODA DLA PRACOWNIKA

Jak firma Cushman & Wakefield wykorzystała vouchery na przeżycia do nagrodzenia swoich pracowników?

KONTEKST

Cushman & Wakefield jest firmą świadczącą usługi doradcze na rynku nieruchomości komercyjnych. Została założona w 1917 r. przez Johna Clydesdale Cushmana i Bernarda Wakefielda. Obecnie zatrudnia ponad 43 000 pracowników w 60 krajach. Główna siedziba znajduje się w Chicago.

W tym case study sprawdzisz, jak firma Cushman & Wakefield wykorzystała vouchery na przeżycia przy okazji uhonorowania jubileuszu swoich pracowników.

NASZA ROLA

Jesteśmy na rynku od 11 lat. Naszą misją jest spełnianie marzeń również i tych w biznesie, promując oferty voucherów na przeżycia dla firm.

We współpracy z Cushman & Wakefield zajmowaliśmy się:

Cushman_Wakefield

Doradztwem w wyborze formy prezentów

Cushman_Wakefield

Logistyką

Cushman_Wakefield

Personalizacją voucherów

Cushman_Wakefield

Obsługa rezerwacji atrakcji

WYZWANIE

Przedstawiciele Cushman & Wakefield postanowili wynagrodzić wyjątkowe zaangażowanie pracowników, którzy uczestniczyli w dodatkowych projektach. Stanęli przed wyborem nagród, które swoją atrakcyjnością sprawią satysfakcję pracowników, jeszcze bardziej niż nagroda pieniężna. Głównym wyzwaniem było zapewnienie pracownikom wygodnej formy podarunku, który równocześnie nie będzie kartą przedpłaconą.

ZAŁOŻENIA?

Cushman & Wakefield tworzy zespół czterystu osób. Średni wiek pracowników to około 40 lat. Mieszkają głównie w Warszawie i większych miastach Polski. Projekt powstał ze względu na dziesiąty jubileusz pracy w Cushman & Wakefield  i stanowił dodatkową nagrodę dla najaktywniej angażujących się pracowników. Projekt był komunikowany wewnętrznie. Organizatorom zależało na tym, by nagroda mogła dać pracownikom możliwość celebrowania ich zasług. Ważne było, by prezent zapadł w pamięci,  jak również — łatwość we współpracy z działem HR.

JAK DO TEGO PODESZLIŚMY?

W ramach rozwiązania, zaproponowaliśmy vouchery na przeżycia, które dostarczą obdarowanym wspomnień na całe lata. Różnorodność kategorii, jak: wodne, ekstremalne, do wykorzystania w zimę (te dobraliśmy ze względu na fakt, iż jubileusz przypadał w okresie świątecznym) idealnie sprawdziły się przy większej grupie. Dodatkowo atrakcje proponowane przez KM dobrze wpisują się w wartość Cushman & Wakefield. Vouchery na aktywne spędzanie czasu są bliskie akcjom organizowanym przez firmę. Możliwość realizacji w różnych miastach w Polsce również cieszyła się pozytywną opinią.

ROZWIĄZANIE

Vouchery na przeżycia idealnie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom naszego Klienta. Umożliwiają one tworzenie cennych wspomnień wraz z bliskimi, lub ciekawych, aktywnych  chwil tylko dla siebie. Gift vouchery to także gwarancja dobrego wyboru, nasza oferta przewiduje ponad 6500 opcji, dlatego nawet tak duża grupa pracowników  odnajdzie odpowiednie dla siebie atrakcje. Przedstawiciele Cushman & Wakefield wybrali karty podarunkowe o różnych nominałach. Zapewniło to łatwą możliwość stopniowania nagrody według zasług danego pracownika, a także, elastyczność wyboru.

Cushman_Wakefield

GIFT VOUCHER

Gift Voucher to niezwykły rodzaj prezentu, jego wartość możemy swobodnie  dostosowywać do potrzeb budżetu. Natomiast Obdarowany ma pełną kontrolę nad wyborem atrakcji, na którą wymieni swój voucher.  Gift voucher zapewnia również możliwość wyboru kilku mniejszych prezentów, zamiast jednego dużego. Dzięki temu można spełnić więcej małych lub jedno duże marzenie. Karty Podarunkowe Katalogu Marzeń działają w wielu miejscach Polski i dają dostęp do wielu możliwości.

Cushman_Wakefield
Cushman_Wakefield

REZULTATY

Pracownicy Cushman & Wakefield, którzy wyjątkowo wyróżnili się chęcią i uczestnictwem w dodatkowych projektach, zostali wyróżnieni nagrodami, które umożliwiają im spełnianie prywatnych marzeń. Podarunek ze względu na elastyczność w wyborze atrakcji trafi w gusta tak llicznej grupy odbiorczej. Gift Vouchery opiewały na wartość 1000 i 500 złotych. Dzięki kartom podarunkowym Obdarowani sami mogą zdecydować, jakiego rodzaju atrakcje wybiorą. Rodzinny czas razem, kolacja we dwoje, skok z wysokości. Wedle preferencji obdarowanego!

PODSUMOWANIE

Ponad 6500 zróżnicowanych atrakcji do wyboru

Możliwość zrealizowania atrakcji w całej Polsce

Promowanie aktywnego trybu życia i zachęcanie pracowników do spełniania marzeń

Kreatywny pomysł na nagrodę z okazji 10-lecia pracy

Błyskawiczna realizacja zamówienia

Dlaczego Cushman & Wakefield wybrał Gift Voucher?

Czynniki decydujące według Cushman & Wakefield:

Cushman_Wakefield

Szeroka oferta — ponad 6500 atrakcji do wyboru

Cushman_Wakefield

Wartość prezentu przeżycia, wyższa niż pieniężna – chęć zapadnięcia w pamięci pracowników

Cushman_Wakefield

Obsługa przedstawiciela Katalogu Marzeń na wysokim poziomie

Cushman_Wakefield

Bliskie wartości obydwu firm

Dodatkowo:

Cushman_Wakefield

Nawet 2 lata na zrealizowanie prezentu

Cushman_Wakefield

Możliwość wybrania różnych wartości Gift Vouchera w jednym zamówieniu

Cushman_Wakefield

Personalizacja graficzna voucherów na potrzeby firmy

Cushman_Wakefield

Logistyka i rezerwacja atrakcji po stronie Katalogu Marzeń

Cushman_Wakefield

Pracownicy sami mogą zdecydować o wyborze atrakcji: relaksujące, ekscytujące, rodzinne, dla dwojga, edukacja, rozrywka, sport, motoryzacja i więcej!

Cushman_Wakefield

Wartość voucherów jest oceniana przez obdarowanych wyżej niż wynosi ich wartość rzeczywista.

Cushman_Wakefield

Stosunek jakości do ceny

Vouchery na przeżycia to możliwość docenienia pracowników i spełnienia ich marzeń!

Cushman_Wakefield
Cushman_Wakefield

VOUCHERY NA PRZEŻYCIA W BIZNESIE

Vouchery na przeżycia mogą być wykorzystane w biznesie na wiele sposobów. Sprawdzają się nie tylko jako prezenty świąteczne, ale też jako podarunki na jubileusze, nagrody w konkursach i programach motywacyjnych czy prezenty dla partnerów biznesowych i klientów.

Zobacz, jak inne firmy wykorzystały vouchery na przeżycia. Przygotowaliśmy dla Ciebie inspiracje na to, jak vouchery na przeżycia mogą pomóc w Twoim biznesie

RAPORT: PROGRAMY WSPARCIA SPRZEDAŻY

Przygotowaliśmy ogromną dawkę wiedzy na temat tworzenia, wdrażania i użyteczności programów wsparcia sprzedaży. Pobierz darmowy raport Programy Wsparcia Sprzedaży okiem twórców, uczestników i ekspertów.

Czeka na Ciebie bonus! W raporcie znajdziesz poradnik jak przygotować program wsparcia sprzedaży krok po kroku?

Świadomie wspieraj sprzedaż w Twojej organizacji i dostrzegaj wymierne korzyści!

POMOGĘ CI WYBRAĆ NAJLEPSZE PREZENTY

dla pracowników, klientów i partnerów biznesowych

Zapraszam do kontaktu

Cushman_Wakefield
  • Anna Mastalerczuk
  • New Business Manager
  • T: +48 533 334 710
  • E: amastalerczuk@katalogmarzen.pl

    * pole obowiązkowe