CASE STUDY
Firma SANPOL Sp. z o.o. jest dystrybutorem produktów instalacyjno-grzewczych oraz artykułów z branży łazienkowej. Działa na terenie całej Polski i zatrudnia obecnie ponad 300 osób.
Wśród partnerów biznesowych firmy SANPOL Sp. z o.o. znajdują się zarówno firmy instalacyjne, jak i dystrybutorzy wyposażenia łazienek. Firma posiada własną sieć sprzedaży, która obejmuje 23 punkty oraz 4 salony.
Akcje promocyjne skierowane były do firm handlowych i dystrybutorów, w sumie około 500 podmiotów na terenie całej Polski. Wśród odbiorców tych akcji przeważały kobiety.
Podczas eventu dla kontrahentów vouchery wręczano głównie mężczyznom, którzy współpracują z SANPOL Sp. z o.o. w branży instalacyjno-grzewczej.
Vouchery postanowiliśmy wykorzystać przy 2 rozwiązaniach. Po pierwsze, planowaliśmy za pomocą voucherów premiować tych klientów, którzy wypracowali wysoki obrót na określonym asortymencie. Uznaliśmy, że warto nagradzać klientów i firmy instalacyjne, które z nami współpracują.
Po drugie, nagradzaliśmy voucherami klientów podczas konkursów na eventach firmowych, jakie odbyły się w różnych miastach w Polsce. W sumie wydarzenia miały miejsce w 5 miastach w Polsce i organizowane były dla klientów 23 punktów sprzedaży. Na każde z nich zaprosiliśmy naszych klientów z branży instalacyjno-grzewczej. Było to około 500 osób – klienci razem z osobami towarzyszącymi. Postawiliśmy na kreatywność, a więc zorganizowaliśmy imprezy tematyczne. Całość – scenografię, nagrody i tak dalej – utrzymaliśmy w stylistyce „Agenta 007”. Podczas konkursów uczestnicy mogli wygrać vouchery na konkretne usługi, na przykład strzelnicę czy przejazd po torze wyścigowym.
Szukaliśmy jakiejś odmiany, gdyż w nagrody wkradła się monotonia. Wręczaliśmy bony towarowe, bilety do kina… Sami klienci wywarli na nas delikatny nacisk, sugerując, że przydałyby się pewne zmiany. Zależało nam na znalezieniu rozwiązania, które dostarczyłoby oryginalnych wrażeń oraz które klient mógłby łatwo powiązać z marką i konceptem planowanych eventów i akcji promocyjnych.
Karty Prezentowe jako nagrody w wydarzeniach tematycznych i specjalnych konkursach dla klientów.
Eventom nadaliśmy nazwę “Agent 007”, komunikowaliśmy akcje w mailingach i przez handlowców.
Usługa okazała się naprawdę tym, czego oczekiwaliśmy zarówno my, jak i nasi klienci. Obdarowani byli zachwyceni – zwłaszcza podczas eventów, gdy nie wiedzieli, o jaką dokładnie nagrodę walczą. Otrzymali coś innego, coś oryginalnego. Nie chcieliśmy wręczać pieniędzy lub rzeczy, żeby nagroda nie została przeznaczona na bieżące sprawy domowe, ale stanowiła coś ekstra i na długo zapadała w pamięć. Uznaliśmy, że pieniądz nie zrealizuje naszego celu, jakim było budowanie marki. Co innego vouchery.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej, ekspresowo wykonanej usługi. Wszystko jest na czas i przebiega świetnie pod względem logistycznym. Cenimy też sobie znakomity kontakt.
Pomogę Ci wybrać najlepsze prezenty dla Twoich pracowników, klientów i partnerów biznesowych.
Chcesz wybrać najlepsze prezenty od firmy?
lub