CASE STUDY

ANGAŻUJĄCE NAGRODY W EVENTACH I AKCJACH PROMOCYJNYCH

JAK FIRMA SANPOL WYKORZYSTAŁA VOUCHERY W AKCJACH PROMOCYJNYCH ORAZ PODCZAS EVENTU DLA KONTRAHENTÓW

SANPOL SP. Z O.O.

Firma SANPOL Sp. z o.o. jest dystrybutorem produktów instalacyjno-grzewczych oraz artykułów z branży łazienkowej. Działa na terenie całej Polski i zatrudnia obecnie ponad 300 osób.

Wśród partnerów biznesowych firmy SANPOL Sp. z o.o. znajdują się zarówno firmy instalacyjne, jak i dystrybutorzy wyposażenia łazienek. Firma posiada własną sieć sprzedaży, która obejmuje 23 punkty oraz 4 salony.

KTO MIAŁ DOSTAĆ VOUCHERY

Akcje promocyjne skierowane były do firm handlowych i dystrybutorów, w sumie około 500 podmiotów na terenie całej Polski. Wśród odbiorców tych akcji przeważały kobiety.

Podczas eventu dla kontrahentów vouchery wręczano głównie mężczyznom, którzy współpracują z SANPOL Sp. z o.o. w branży instalacyjno-grzewczej.

WYZWANIE

Vouchery postanowiliśmy wykorzystać przy 2 rozwiązaniach. Po pierwsze, planowaliśmy za pomocą voucherów premiować tych klientów, którzy wypracowali wysoki obrót na określonym asortymencie. Uznaliśmy, że warto nagradzać klientów i firmy instalacyjne, które z nami współpracują.

Po drugie, nagradzaliśmy voucherami klientów podczas konkursów na eventach firmowych, jakie odbyły się w różnych miastach w Polsce. W sumie wydarzenia miały miejsce w 5 miastach w Polsce i organizowane były dla klientów 23 punktów sprzedaży. Na każde z nich zaprosiliśmy naszych klientów z branży instalacyjno-grzewczej. Było to około 500 osób – klienci razem z osobami towarzyszącymi. Postawiliśmy na kreatywność, a więc zorganizowaliśmy imprezy tematyczne. Całość – scenografię, nagrody i tak dalej – utrzymaliśmy w stylistyce „Agenta 007”. Podczas konkursów uczestnicy mogli wygrać vouchery na konkretne usługi, na przykład strzelnicę czy przejazd po torze wyścigowym.

KRYTERIA

Szukaliśmy jakiejś odmiany, gdyż w nagrody wkradła się monotonia. Wręczaliśmy bony towarowe, bilety do kina… Sami klienci wywarli na nas delikatny nacisk, sugerując, że przydałyby się pewne zmiany. Zależało nam na znalezieniu rozwiązania, które dostarczyłoby oryginalnych wrażeń oraz które klient mógłby łatwo powiązać z marką i konceptem planowanych eventów i akcji promocyjnych.

karty gift voucher z obu stron

ROZWIĄZANIE

Karty Prezentowe jako nagrody w wydarzeniach tematycznych i specjalnych konkursach dla klientów.
Eventom nadaliśmy nazwę “Agent 007”, komunikowaliśmy akcje w mailingach i przez handlowców.

DLACZEGO KATALOG MARZEŃ?

Sprawę ułatwiło dobre pozycjonowanie firmy w internecie. Szukaliśmy kart podarunkowych i znaleźliśmy w ten sposób Katalog Marzeń. Po pierwszych próbach szybko uznaliśmy, że chcemy kontynuować współpracę. Katalog Marzeń oferuje szeroki przekrój różnorodnych usług. Forma vouchera jest bardzo wygodna. Mamy dużą elastyczność wyboru, dzięki czemu łatwo dostosować nagrody do grupy docelowej.

ikona komputera

Serwis oferuje kilka tysięcy przeżyć, z których każdy pracownik może sam wybrać to wymarzone.

ikona czasu

Pracownik ma nawet 2 lata na wykorzystanie vouchera

ikona lokalizacji

Przeżycia dostępne są w całej Polsce, to idealne rozwiązanie, jeśli obdarowani mieszkają w różnych miejscach.

ikona karty klienta

Na voucherach umieszczamy bezpłatnie logo firmy
i wspieramy kreatywne pomysły.

OPINIA O WSPÓŁPRACY

Usługa okazała się naprawdę tym, czego oczekiwaliśmy zarówno my, jak i nasi klienci. Obdarowani byli zachwyceni – zwłaszcza podczas eventów, gdy nie wiedzieli, o jaką dokładnie nagrodę walczą. Otrzymali coś innego, coś oryginalnego. Nie chcieliśmy wręczać pieniędzy lub rzeczy, żeby nagroda nie została przeznaczona na bieżące sprawy domowe, ale stanowiła coś ekstra i na długo zapadała w pamięć. Uznaliśmy, że pieniądz nie zrealizuje naszego celu, jakim było budowanie marki. Co innego vouchery.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej, ekspresowo wykonanej usługi. Wszystko jest na czas i przebiega świetnie pod względem logistycznym. Cenimy też sobie znakomity kontakt.

WYKORZYSTAJ PREZENTY DO ROZWIJANIA SWOJEGO BIZNESU

Pomogę Ci wybrać najlepsze prezenty dla Twoich pracowników, klientów i partnerów biznesowych.

Zapraszam do kontaktu

Anna Mastalerczuk
  • Anna Mastalerczuk
  • New Business Manager
  • T: +48 533 334 710
  • E: amastalerczuk@katalogmarzen.pl

    * pole obowiązkowe


    Chcesz wybrać najlepsze prezenty od firmy?

    lub