Dowiedz się, jak
wspierać i motywować sprzedawców

Jak tworzyć skuteczne programy wsparcia sprzedaży?

Jakie mechanizmy i narzędzia wykorzystać?

Kiedy nie warto tworzyć programów wsparcia sprzedaży?

Co znajdziesz w naszym poradniku?

W oparciu o opinie twórców i uczestników programów

Wypowiedzi twórców programów

Ocenę sytuacji - perspektywa ludzi sprzedaży

Praktyczne wskazówki ekspertów

Czy wiesz, że aż 35% uczestników programów wsparcia sprzedaży uważa, że ich wpływ na realizację celów sprzedażowych firmy jest ograniczony lub programy są nieskuteczne?

Ideą stojącą za wprowadzaniem programów wspierających sprzedaż jest wzmacnianie zaangażowania i motywacji uczestników.
Dowiedz się, jak robić to skutecznie

Joanna Borucka

CEO w Katalogu Marzeń

Bazując na 20 latach doświadczenia w pracy w korporacjach, firmach konsultingowych i z prowadzenia własnych przedsięwzięć biznesowych, wiem jak istotna jest nauka. Najlepiej, jeśli nie jest to nauka na własnych błędach, a raczej w oparciu o doświadczenia innych osób, innych firm. Właśnie taka intencja przyświecała nam podczas opracowania publikacji, którą Państwu przedstawiamy. Pracując nad nią, skupiłam się nad tym, aby przedstawić Państwu wnioski wynikające z rozmów z menedżerami sprzedaży oraz z ankiety wśród handlowców w przystępny i praktyczny sposób.

Arkadiusz Chludziński

Ekspert w zakresie sprzedaży, Konsultant i trener Sandler Training Polska

Współpracując z firmami, mam na agendzie, za każdym niemal razem, temat skutecznej motywacji ludzi sprzedaży. Mówi się, że motywacja odpowiada za 50% sukcesu. Nawet jeśli jest to w praktyce mniej - warto walczyć o skuteczną motywację sprzedawców i managerów sprzedaży. Tak, by motywacja napędzała do konkretnej liczby aktywności sprzedażowych. Zmotywowany do działań zespół sprzedaży, podejmujący aktywności nakierowane na sprzedaż to skarb. Bardzo cenny skarb.

Olga Pruszkowska

B2B Comunication Manager w Katalogu Marzeń

Pracując z klientami z obszaru sprzedaży, marketingu oraz HR, widzę, jak ważną rolę w budowaniu zaangażowania, stanowi właściwa motywacja. Dbałość o to, by pracownicy dobrze czuli się w pracy handlowej jest bardzo ważna, a my staramy się pomóc osobom zarządzającym programami motywacyjnymi – Dyrektorom Sprzedaży, Trade Marketerom, Sales Support Managerom - znaleźć narzędzia dobrej motywacji i wspierać ich w procesie budowania programów.

Joanna Kwasiborska

Specjalistka ds. marketingu w Katalogu Marzeń

W mojej pracy zawodowej, szukając i opracowując odpowiedzi na niejedno zadanie, zrozumiałam, że aby były one wiarygodne, potrzebne jest dogłębne wniknięcie w badany temat. Tylko skrupulatnie analizując wszystkie możliwe płaszczyzny i zagadnienia oraz kontrując ze sobą wnioski, jesteśmy w stanie stworzyć odpowiedź obiektywną i zgodną z rzeczywistością, nieważne z której strony będziemy na nią patrzeć. Praca nad Poradnikiem pozwoliła mi uchwycić perspektywy twórców i uczestników programów i spojrzeć na pola, które mogą posłużyć optymalizacji.

"Ludzie zapomną, co dla nich zrobiłeś i co im powiedziałeś, ale nie zapomną, jak się dzięki Tobie poczuli"

MAJA ANGELOU

Poradnik został przygotowany przez:

Katalog Marzeń to jeden z największych serwisów internetowych w Polsce oferujący jedyne w swoim rodzaju prezenty, pozwalające przeżyć niesamowite przygody i spełnić marzenia.

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych