Dowiedz się, jak wspierać i motywować sprzedawców

Jak tworzyć skuteczne programy wsparcia sprzedaży?
Jakie mechanizmy i narzędzia wykorzystać?
Kiedy nie warto tworzyć programów wsparcia sprzedaży?

WYPEŁNIJ FORMULARZ

I ODBIERZ RAPORT

WYPEŁNIJ FORMULARZ

I ODBIERZ PORADNIK

Co znajdziesz w naszym poradniku?

W oparciu o opinie twórców i uczestników programów

Konkretne przykłady atrakcji najczęściej wybieranych przez firmy

Prezent dla pracownika na święta

Integracja zespołu

Motywacja dla pracowników bez wychodzenia z domu

Prezenty uznaniowe

Case studies Leroy Merlin i Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie

Nagrody w konkursach firmowych

Antidotum na wypalenie zawodowe

Wykorzystanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Sposób na docenienie pracownika

Joanna Borucka

CEO w Katalogu Marzeń

Bazując na 20 latach doświadczenia w pracy w korporacjach, firmach konsultingowych i z prowadzenia własnych przedsięwzięć biznesowych, wiem jak istotna jest nauka. Najlepiej, jeśli nie jest to nauka na własnych błędach, a raczej w oparciu o doświadczenia innych osób, innych firm. Właśnie taka intencja przyświecała nam podczas opracowania publikacji, którą Państwu przedstawiamy. Pracując nad nią, skupiłam się nad tym, aby przedstawić Państwu wnioski wynikające z rozmów z menedżerami sprzedaży oraz z ankiety wśród handlowców w przystępny i praktyczny sposób.

Arkadiusz Chludziński

Arkadiusz Chludziński

Ekspert w zakresie sprzedaży, Konsultant i trener Sandler Training Polska

Współpracując z firmami, mam na agendzie, za każdym niemal razem, temat skutecznej motywacji ludzi sprzedaży. Mówi się, że motywacja odpowiada za 50% sukcesu. Nawet jeśli jest to w praktyce mniej – warto walczyć o skuteczną motywację sprzedawców i managerów sprzedaży. Tak, by motywacja napędzała do konkretnej liczby aktywności sprzedażowych. Zmotywowany do działań zespół sprzedaży, podejmujący aktywności nakierowane na sprzedaż to skarb. Bardzo cenny skarb.

Olga Pruszkowska

B2B Comunication Manager w Katalog Marzeń

Pracując z klientami z obszaru sprzedaży, marketingu oraz HR, widzę, jak ważną rolę w budowaniu zaangażowania, stanowi właściwa motywacja. Dbałość o to, by pracownicy dobrze czuli się w pracy handlowej jest bardzo ważna, a my staramy się pomóc osobom zarządzającym programami motywacyjnymi – Dyrektorom Sprzedaży, Trade Marketerom, Sales Support Managerom – znaleźć narzędzia dobrej motywacji i wspierać ich w procesie budowania programów.

Joanna Kwasiborska

Specjalistka ds. marketingu w Katalogu Marzeń

W mojej pracy zawodowej, szukając i opracowując odpowiedzi na niejedno zadanie, zrozumiałam, że aby były one wiarygodne, potrzebne jest dogłębne wniknięcie w badany temat. Tylko skrupulatnie analizując wszystkie możliwe płaszczyzny i zagadnienia oraz kontrując ze sobą wnioski, jesteśmy w stanie stworzyć odpowiedź obiektywną i zgodną z rzeczywistością, nieważne z której strony będziemy na nią patrzeć.

„Ludzie zapomną, co dla nich zrobiłeś i co im powiedziałeś, ale nie zapomną, jak się dzięki Tobie poczuli”

MAJA ANGELOU