Jakie benefity motywują konkretne pokolenia?

Jak dopasować benefity, aby spełniały swoje cele?
Jak indywidualnie dobrać benefit do potrzeb danej osoby?
Jak motywować kadrę menadżerską?

WYPEŁNIJ FORMULARZ

I ODBIERZ RAPORT

WYPEŁNIJ FORMULARZ

I ODBIERZ PORADNIK

Co znajdziesz w naszym poradniku?

Konkretne przykłady atrakcji najczęściej wybieranych przez firmy

Prezent dla pracownika na święta

Integracja zespołu

Motywacja dla pracowników bez wychodzenia z domu

Prezenty uznaniowe

Case studies Leroy Merlin i Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie

Nagrody w konkursach firmowych

Antidotum na wypalenie zawodowe

Wykorzystanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Sposób na docenienie pracownika

Listę benefitów

Dopasowanie benefitów do różnych generacji

Benefity dla pracowników w trybie zdalnym

Przeczytaj, czego potrzebują poszczególne grupy pracowników reprezentujących pokolenia X, Y, Z i wykorzystaj wiedzę w codziennej pracy

Olga Pruszkowska

B2B Comunication Manager w Katalog Marzeń

Podczas moich rozmów rekrutacyjnych oraz okresowych spotkań z pracownikami pojawia się najczęściej temat osobistego rozwoju i atmosfery w pracy. Dbałość o te aspekty zwiększa zaangażowanie zespołu, motywację i odpowiedzialność za wspólne cele. Doceniać zespół mozna na wiele sposobów, a jeśli personalnie się podejdzie do drugiego człowieka, dbając o jego samopoczucie, tym lepsze miejsce pracy się tworzy. Ludzie chcą być częścią większej i ważnej całości, chcą tworzyć istotne rzeczy i mieć na nie wpływ. Wtedy buduje się firma i w poniedziałek chce się iść do pracy.

Małgorzata Komorowska

Content Specialist w Katalogu Marzeń

W tworzeniu treści powinniśmy kierować się potrzebami Czytelnika – jak ją odbierze, jak zinterpretuje oraz co najważniejsze, co dzięki niej osiągnie. Wysokie starania o użyteczność wiedzy w Internecie czyni go piękniejszym, ale też funkcjonalnym. Każdej treści, oprócz poprawności językowej, powinien przyświecać jasno określony cel. Ideą owego poradnika było pogłębienie wiedzy w zakresie dopasowania benefitów do potrzeb różnych pokoleń pracowników, a także szersze spojrzenie ewolucję benefitów i potrzeb członków zespołów przez lata, odkąd pozapłacowe gratyfikacje są przekazywane. Mam nadzieję, że ten cel spełniliśmy.

„Ludzie zapomną, co dla nich zrobiłeś i co im powiedziałeś, ale nie zapomną, jak się dzięki Tobie poczuli”

MAJA ANGELOU