Prowadzisz swoją firmę, a może zarządzasz zespołem jako menedżer? W obu przypadkach z pewnością często zastanawiasz się, jak skutecznie motywować pracowników. Zapraszamy Cię do obejrzenia ósmej części webinaru Porady dla początkującego HR Business Partnera w ramach cyklu porad „Wyzwania dla Menedżerów”. W poprzednim odcinku przyjrzeliśmy się zmianom, jakie niesie ze sobą digitalizacja w HR. W ósmym, ostatnim odcinku wymieniamy najważniejsze wskazówki dla początkującego HR Business Partnera. Wykorzystaj je i zbuduj zaangażowany zespół!
Porady dla początkującego HR Business Partnera
Co jest najważniejsze dla HR Business Partnera, który przygotowuje się na wyzwania przyszłości? Jak pracować z liderami zespołów? Zadbaj o kompleksowy onboarding, poznaj dobrze firmę, w której będziesz pracować. Znajomość specyfiki branży oraz poznanie zasad funkcjonowania organizacji pozwoli Ci być dużym wsparciem dla osób, z którymi pracujesz. Posłuchaj porad doświadczonych osób i przygotuj się do roli HRowca, który będzie wsparciem dla menedżerów i ich zespołów.
Ósmy odcinek webinaru
W tej części rozmawiamy o tym:
– jak wspierać liderów zarządzających zespołami,
– jakie wyzwania czekają na specjalistów HR i menedżerów w przyszłości,
– jak zawczasu przygotować się na zmiany i wyciągać wnioski,
– jak wdrażać ducha aktywności w zespole,
– jakie znaczenie ma dobry onboarding pracownika HR.
Wyzwania dla współczesnych menedżerów — porady ekspertów
W ośmiu blogowych wpisach udostępniamy Ci fragmenty webinaru, który powstał z inicjatywy HR Business Partner. Rozmowę prowadzi Marietta Lewandowska, PM Manager magazynu HR Business Partner. Rozmawia z Karoliną Turostowską, Redaktor Prowadzącą HR Business Partner oraz właścicielką firmy HR Mania. Swoim doświadczeniem podzielą się z Tobą również Olga Pruszkowska, Marketing & Product Manager w Katalogu Marzeń oraz Piotr Różyk, HR Business Partner od ponad 11 lat związany z Żabka Polska. Korzystaj z rad doświadczonych specjalistów i zacznij wdrażać skuteczne rozwiązania w Twoim zespole. Powodzenia!