Raport Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2023

Jak podaje Maciej Sękowski (redaktor naczelny „Marketer+”), średnio 62% Polaków korzysta z jakiegoś programu lojalnościowego. Marki prześcigają się w pomysłach na pozyskanie klientów, utrzymanie ich uwagi i pozyskanie lojalności. Zresztą, zatrzymać próbujemy nie tylko klientów, ale też partnerów biznesowych i pracowników. Jak w 2023 powinien wyglądać dobry program lojalnościowy. Tego właśnie dowiesz się, pobierając raport od Marketer+, który dostępny jest za darmo. 

Co znajdziesz w najnowszym raporcie od Marketer+?

Marketer+ po raz kolejny przyjrzał się programom lojalnościowym, motywacyjnym i wsparcia sprzedaży. W tegorocznym raporcie pojawiły się takie zagadnienia, jak budowanie relacji, skuteczna  komunikacja, dyrektywa omnibus, a nawet rozważania na temat sztucznej inteligencji

Specjaliści różnych branż przedstawili swoje doświadczenia i case studies ze zrealizowanych projektów. Raport jest zatem świetnym narzędziem, które przyda się w pracy nad wdrożeniem własnego rozwiązania. Znajdziesz w nim case studies, porady przydatne przy tworzeniu nowych programów oraz wskazówki dla optymalizowania już istniejących rozwiązań. 

W 2023 roku będziemy mierzyć się nie tylko z inflacją, która wyraźnie wpływa na nastroje konsumentów, ale również z rosnącymi możliwościami technologicznymi. Przewiduje się, że sztuczna inteligencja dużo namiesza w marketingu i sprzedaży. W tym wszystkim musimy pamiętać o ludzkim aspekcie. Dlatego w najnowszym raporcie magazynu Marketer+ ukazał się również nasz tekst, o tym ludzkim spojrzeniu na pozyskanie zaufania i lojalności klienta.

Przeczytaj nasz artykuł o budowaniu relacji 

W najnowszym raporcie podzieliliśmy się sprawdzonym przepisem na budowanie relacji w pracy z klientami B2B. Zwracamy w nim uwagę na absolutne must have w komunikacji i realizacji zamówień.  Przeczytasz o nich na stronie 23 raportu. 

Oczywiście, zapraszamy Cię do przetestowania naszych rozwiązań we wspólnym projekcie. Przygotujemy dla Ciebie: 

  • niebanalne nagrody dla klientów w akcjach marketingowych, dopasowane do marki i motywu przewodniego konkursu, 
  • prezenty dla pracowników, dzięki którym zmotywujesz ich do pracy i spełnisz ich marzenia, 
  • platformy z nagrodami w programach lojalnościowych dla klientów, partnerów biznesowych i sieci dystrybucji, 
  • indywidualne rozwiązania, które realizują wyznaczone przez Ciebie cele biznesowe. 

Pobierz bezpłatnie raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży”.

Pobierz raport o programach lojalnościowych w 2023 roku

Monika Suchodolska

Content Specialist

Uwielbiam oglądać wschód słońca z kubkiem mocnej kawy i w dobrym, kocim towarzystwie. Dzielę marzenia na te małe, które staram się spełniać codziennie. Zaliczam do nich drobne przyjemności, dobrą literaturę, wciągające seriale i pyszne jedzenie. Marzenia przez duże „M” to z kolei podróże, najlepiej spontaniczne.

Zostaw odpowiedź