Jak podaje Maciej Sękowski (redaktor naczelny „Marketer+”), średnio 62% Polaków korzysta z jakiegoś programu lojalnościowego. Marki prześcigają się w pomysłach na pozyskanie klientów, utrzymanie ich uwagi i pozyskanie lojalności. Zresztą, zatrzymać próbujemy nie tylko klientów, ale też partnerów biznesowych i pracowników. Jak w 2023 powinien wyglądać dobry program lojalnościowy. Tego właśnie dowiesz się, pobierając raport od Marketer+, który dostępny jest za darmo.
Co znajdziesz w najnowszym raporcie od Marketer+?
Marketer+ po raz kolejny przyjrzał się programom lojalnościowym, motywacyjnym i wsparcia sprzedaży. W tegorocznym raporcie pojawiły się takie zagadnienia, jak budowanie relacji, skuteczna komunikacja, dyrektywa omnibus, a nawet rozważania na temat sztucznej inteligencji.
Specjaliści różnych branż przedstawili swoje doświadczenia i case studies ze zrealizowanych projektów. Raport jest zatem świetnym narzędziem, które przyda się w pracy nad wdrożeniem własnego rozwiązania. Znajdziesz w nim case studies, porady przydatne przy tworzeniu nowych programów oraz wskazówki dla optymalizowania już istniejących rozwiązań.
W 2023 roku będziemy mierzyć się nie tylko z inflacją, która wyraźnie wpływa na nastroje konsumentów, ale również z rosnącymi możliwościami technologicznymi. Przewiduje się, że sztuczna inteligencja dużo namiesza w marketingu i sprzedaży. W tym wszystkim musimy pamiętać o ludzkim aspekcie. Dlatego w najnowszym raporcie magazynu Marketer+ ukazał się również nasz tekst, o tym ludzkim spojrzeniu na pozyskanie zaufania i lojalności klienta.
Przeczytaj nasz artykuł o budowaniu relacji
W najnowszym raporcie podzieliliśmy się sprawdzonym przepisem na budowanie relacji w pracy z klientami B2B. Zwracamy w nim uwagę na absolutne must have w komunikacji i realizacji zamówień. Przeczytasz o nich na stronie 23 raportu.
Oczywiście, zapraszamy Cię do przetestowania naszych rozwiązań we wspólnym projekcie. Przygotujemy dla Ciebie:
- niebanalne nagrody dla klientów w akcjach marketingowych, dopasowane do marki i motywu przewodniego konkursu,
- prezenty dla pracowników, dzięki którym zmotywujesz ich do pracy i spełnisz ich marzenia,
- platformy z nagrodami w programach lojalnościowych dla klientów, partnerów biznesowych i sieci dystrybucji,
- indywidualne rozwiązania, które realizują wyznaczone przez Ciebie cele biznesowe.
Pobierz bezpłatnie raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży”.