Jak wykorzystać voucher na przeżycia w organizacji eventu?


mlodzi-ludzie-bawia-sie-na-evencie-confetti

Event to emocje. A event biznesowy to emocje, za którymi dodatkowo stoją twarde cele firmy. Chodzi o to, by uczestnicy zapamiętali to, co przeżyli i czego doświadczyli oraz związali się z marką firmy jeszcze ściślej i osobiście. Jest tylko jedna nagroda, która gwarantuje budowanie niezapomnianych wspomnień, to voucher na przeżycia.

Jak zaskoczyć uczestników eventu? Voucher na przeżycia a kreatywny pomysł

Kreatywni prześcigają się w rozwiązaniach, by zaskoczyć nasze zmysły. Poruszone zostają wzrok, słuch, smak, zapach dotyk. Dokładane są elementy zaskoczenia, niespodzianek i prezentacji w oryginalny sposób. W kwestii doboru oświetlenia, technologii, dźwięku, rejestracji, wizji wszystko rozwija się w zaskakującym tempie. Lokalizacje są niebywałe — nad ziemią, pod wodą, w lodzie, z ekranami 360 stopni — pomysły kreatywne powstają, by zrealizować cele firm, jak launch produktu, finały i podsumowania projektów czy jubileusze.

Świetnie rozumiemy ten świat i moc emocji. Eventowcy to grupa, której nie musimy przekonywać, jak ważne jest przeżycie i zapamiętanie tego, czego się doświadczyło. Znacznie lepiej się pamięta się doświadczenie niż wszystkie gadżety, które otrzymujemy na co dzień. Widzimy bliskość tych wartości zarówno w evencie, jak i też w realizacji prezentów przeżyć i potencjał wykorzystania ich przy organizacji wydarzeń.

Po pierwsze: niebanalny koncept

Woda, powietrze, adrenalina, relaks. Atrakcje można dopasować niemal do każdego konceptu i powiązać tematycznie. Jeśli tematem jest powietrze – wszelkie loty szybowcembalonemparalotniąwiatrakowcem można zastosować w motywie scenografii, choreografii, materiałach graficznych, jeśli woda, to wszelkie atrakcje wodne, od kajaków po motorówki, flyboar, wakeboard są dobrym motywem.

Podobnie w przypadku szybkich samochodów, SPA i relaksu, czasu z rodziną, degustacji. Wszystko zależy od marki, produktu, wartości firmy i celu, jaki jest do osiągnięcia. Pole do wyobraźni jest szerokie, a voucher uzupełnia  koncept jako nagroda, gift powitalny, przedłużenie eventu już po wydarzeniu.

Czy nie byłoby fantastycznie na przykład jeszcze po konferencji z tematem czterech kółek, zrealizować voucher na jazdę Lamborghini lub Ferrari i utrwalić przywiązania do firmy lub np. po konferencji? Tam, gdzie dominował motyw wina, wybrać się po wydarzeniu do winiarni na degustację wina i zakończyć realizację przygotowaną własnoręcznie butelka wina z personalizowaną etykietą?

voucher n przeżycia: Lot Paralotnią Katalog Marzeń

Po drugie: dostępność i elastyczność

Przeżycia są realizowane w ponad 100 miastach w Polsce, a do dyspozycji jest 5000 atrakcji. Jeśli goście eventu przyjeżdżają na wydarzenie do konkretnego miasta, to nic nie stoi na przeszkodzie, by po wydarzeniu kolejne przeżycie zrealizowali już we własnym mieście. Voucher na przeżycia jest zatem przystępny i wygodny, a wrażenie pozostaje.

Po trzecie: Cena i logistyka

Budżet musi się spiąć, stąd często szukamy rozwiązań przyzwoitych, ale ekonomicznych. Dobrze jest wiedzieć, że przeżycia można kupić już za 25 zł z brandingiem. Vouchery na przeżycia na pewno będą bardziej trafionym prezentem niż przedmioty w tej cenie. Ponadto będą postrzegane jako bardziej atrakcyjne, bo nie są często kupowane. Twoi goście będą postrzegać przeżycie za kilkadziesiąt złotych jako równie wartościowe z przedmiotami za kilkaset złotych. Przykład? Zastanów się, ile kosztować może voucher na przeżycia, takie jak zabiegi SPA, floating, jazdę quadem, monster truckiem, czy skok ze spadochronem. A teraz sprawdź ceny na naszej stronie. Gwarantujemy, że będziesz miło zaskoczony.

Jako alternatywę dla gadżetów przygotowaliśmy też vouchery na przeżycia w formie pakietów: Małe Radości i Małe Marzenia, już od 35zł, kumulujące wachlarz atrakcji do wyboru. To elastyczne rozwiązanie dla tych, którzy chcą pozostawić obdarowanej osobie swobodę wybrania atrakcji.

Event w Biznesie Jak Wykorzystać Voucher na przeżycia?

Po czwarte: Czas i dostosowanie produktu — kolejna przewaga voucherów na przeżycia

Wiemy, że w evencie sytuacja jest dynamiczna. Zawsze. Konkretne rozwiązanie to vouchery, które możemy przygotować w ciągu kilku dni i  nie ma problemu z domówieniem kolejnych –  nie tak, jak w przypadku gadżetów zleconych produkcji. Redukują się przy tym koszty magazynowania, pakowania. Zyskujesz więc oszczędność pieniędzy, czasu i zasobów. Druki są eleganckie i personalizowane, można wypisać życzenia i nanieść branding. Dla efektu WOW możemy przygotować pakowanie w przesyłkę balonową (Można wyobrazić sobie: event z motywem lotu, do wygrania lot balonem i pakowanie w przesyłkę z uroczym balonem z helem – unboxing już jest małym eventem).

Jeśli deadline nie pozwala na takie rozwiązanie i wszystko jest na wczoraj, a weekend na drugim końcu Polski – możemy przygotować vouchery z brandingiem w postaci PDF i Producent Eventu otrzyma je po 5 minutach na swoją skrzynkę mailową. Warto pamiętać o takim rozwiązaniu w sytuacjach podbramkowych.

Przeżycia przedłużają event, angażują wszystkie zmysły i zostają na dłużej w pamięci. Zainspirowani? Sprawdź ofertę voucherów na przeżycia i stwórz swój własny niezapomniany event.

Jak wykorzystać voucher na przeżycia w organizacji eventu?

Olga Pruszkowska

B2B Communication Manager

Z marketingiem jestem związana od 20 lat, wciąż poszukuję nowych rozwiązań, sposobów komunikacji i odpowiedzi na potrzeby. Wierzę w personalizację usługi, cenię etykę w biznesie i bardzo lubię ludzi. To oni mnie inspirują.

Zostaw odpowiedź