Lojalność oparta na emocjach. Jak angażować klientów z uwzględnieniem trendów społecznych – tego między innymi dowiedz się z najnowszego raportu magazynu Marketer+, który pobierzesz bezpłatnie. Czego dowiesz się z raportu?
Co zawiera najnowszy raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży w 2025 roku”?
Tegoroczny raport to próba zebrania i usystematyzowania najnowszych trendów w angażowaniu klientów i pracowników. Wszelkiego rodzaju programy lojalnościowe, czy to wewnątrzfirmowe, czy skierowane do naszych klientów, niosą szereg korzyści. Wśród tych najważniejszych wymienia się poprawę i wzmacnianie relacji, wzmacnianie świadomości marki, ale i zbieranie danych i preferencjach zakupowych tak, by tworzyć kolejne, lepsze rozwiązania.
Czy każda firma powinna mieć program lojalnościowy?
Program lojalnościowy to narzędzie, które pomaga pozyskać powracających klientów. W „Raporcie programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży w 2025 roku” znajdziesz mnóstwo analiz i praktycznych wskazówek, które pomogą Ci zdecydować, czy program lojalnościowy jest dla Ciebie i jak dostosować go do współczesnego rynku. W Raporcie znajdziesz:
- dane i analizy dotyczące marketingu lojalnościowego w Polsce,
- trendy i strategie, które pomogą Ci przygotować program dostosowany do Twoich odbiorców,
- pomysły na oryginalne nagrody i benefity,
- najlepsze praktyki w tworzeniu i prowadzeniu programów lojalnościowych,
- wskazówki prawne.
Przeczytaj bezpłatnie nasz artykuł w raporcie Marketer+
W najnowszym Raporcie magazynu Marketer+ znajdziesz również artykuł COO Katalogu Marzeń – Julity Rudolf. Julita podzieliła się z czytelnikami refleksją na temat trendów społecznych, ich wpływu na decyzje zakupowe i tego, czy i w jaki sposób możesz uwzględnić je w swoim programie lojalnościowym.
Dostarczamy nagrody, które spełniają marzenia i rozwijamy Klub Marzycieli – program lojalnościowy, w którym spełnianie marzeń jest jeszcze łatwiejsze.
Pobierz najnowszy „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży w 2025 roku” i stwórz własny program lojalnościowy, w którym oprzesz lojalność na pozytywnych emocjach.