Dobry event oznacza mnóstwo pozytywnych emocji doświadczanych przez osoby biorące w nim udział. Z kolei event biznesowy to nie tylko same emocje. Za fantastycznymi przeżyciami dodatkowo stoją twarde cele firmy, których zrealizowanie pozwala na prężny rozwój, pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Dlatego warto przemyśleć ciekawe prezenty dla gości wydarzenia.
W evencie biznesowym chodzi o to, żeby uczestnicy świetnie zapamiętali wszystko, co przeżyli i czego doświadczyli. Ten czas powinien być dla nich czymś wyjątkowym. To pozwoli im związać się z marką firmy jeszcze ściślej i bardziej osobiście. Jest tylko jeden prezent, który w stu procentach gwarantuje budowanie niezapomnianych wspomnień: voucher na przeżycia. Jakie są jego zalety i dla firmy, i dla użytkownika? Dlaczego takie prezenty sprawdzają się lepiej niż produkt kupiony w sklepie? Odpowiedzi udzieli Państwu nasz artykuł.
SPIS TREŚCI
Voucher na przeżycia, czyli jak kreatywnie zaskoczyć uczestników eventu
Kreatywni organizatorzy eventów prześcigają się w rozwiązaniach, żeby zaskoczyć i poruszyć wszystkie zmysły: wzrok, słuch, smak, zapach i dotyk. Dokładane są elementy zaskoczenia, niespodzianek i prezentacji w oryginalny sposób. W kwestii doboru oświetlenia, technologii, dźwięku, rejestracji czy wizji wszystko rozwija się w zaskakującym tempie. Nie zapominajmy też o niebywałych lokalizacjach – nad ziemią, pod wodą, w lodzie, z ekranami 360 stopni. Kreatywne pomysły powstają, by zrealizować różnorodne cele firm, na przykład launch produktu, finały i podsumowania projektów albo jubileusze.
Świetnie rozumiemy ten świat i moc emocji. Eventowcy to grupa, której nie musimy przekonywać, jak ważne jest przeżycie i zapamiętanie tego, czego się doświadczyło. Znacznie lepiej się pamięta się doświadczenie niż wszystkie gadżety, jakie otrzymujemy na co dzień. Widzimy bliskość tych wartości nie tylko w samym evencie. Ogromne znaczenie mają też wręczane przy okazji wydarzenia prezenty w postaci voucherów na przeżycia. Ich potencjał jest ogromny.
Vouchery na event – dlaczego warto?
Voucher jako prezent dla uczestników eventu to coś, co stanowczo warto wykorzystać w firmie, która troszczy się o swój dobry wizerunek, pragnie przyciągnąć do siebie wartościowych klientów i jednocześnie chce zaoszczędzić cenny czas podczas organizacji atrakcji. Dlaczego?
Po pierwsze: niebanalny koncept
Woda, powietrze, adrenalina, relaks. Atrakcje można dopasować niemal do każdego konceptu i powiązać tematycznie. Jeśli tematem jest powietrze – wszelkie loty szybowcem, balonem, paralotnią, wiatrakowcem warto zastosować w motywie scenografii, choreografii i materiałach graficznych. Jeśli jest to woda – przydatne rozwiązanie stanową wszelkie atrakcje wodne, od kajaków po motorówki, flyboard czy wakeboard. Podobnie w przypadku szybkich samochodów, SPA i relaksu, degustacji, czasu w gronie rodziny. Każdy znajdzie coś dla siebie!
Wszystko zależy od tego, jaka jest marka, produkt, wartości firmy i cel do osiągnięcia. Pole do wyobraźni staje się wyjątkowo szerokie. Voucher uzupełnia cały koncept jako oryginalna nagroda, prezent powitalny, przedłużenie eventu już po wydarzeniu.
Czy na przykład nie byłoby fantastycznie po konferencji z tematem czterech kółek zrealizować voucher na jazdę Lamborghini lub Ferrari, a w ten sposób skutecznie utrwalić przywiązanie do firmy, która takie wydarzenie organizowała? Albo po evencie, gdzie dominował motyw dobrego wina, wybrać się do winiarni na degustację, a potem mieć sympatyczną pamiątkę: przygotowaną własnoręcznie butelkę wina z personalizowaną etykietą?
Po drugie: dostępność i elastyczność
Prezenty w postaci przeżyć realizujemy w ponad 100 miastach w całej Polsce, a do dyspozycji mamy około 5000 atrakcji. Przy takim ogromnym wyborze możliwości są niemal nieograniczone!
Jeśli goście eventu celowo przyjeżdżają na wydarzenie do konkretnego miasta, to wcale nie oznacza, że muszą w tym miejscu realizować voucher. Nic nie stoi na przeszkodzie, by po odbytym wydarzeniu kolejnego przeżycia doświadczyli już we własnym mieście. Prezenty w ramach voucherów są zatem przystępne i wygodne w użyciu, a wspaniałe doznania pozostają.
Po trzecie: cena i logistyka
Budżet musi się spiąć, stąd często szukamy rozwiązań przyzwoitych, ale ekonomicznych. Dobrze jest wiedzieć, że przeżycia można kupić już za 25 zł z brandingiem. Za wszystko można się z nami rozliczyć kartą, przelewem lub gotówką. Vouchery na przeżycia na pewno stanowią bardziej trafione prezenty niż sklepowy produkt w tej samej cenie.
Ponadto voucher wydaje się atrakcyjny, gdyż czegoś takiego nie dostaje się zbyt często. Goście eventu będą postrzegać prezent w formie przeżycia za kilkadziesiąt złotych jako równie wartościowy co produkt wart nawet kilkaset złotych. Przykład? Wystarczy zastanowić się, ile kosztować może voucher na przeżycia typu zabiegi SPA, floating, jazda quadem lub monster truckiem, skok ze spadochronem. A teraz pora na sprawdzenie ceny na naszej stronie. Gwarantujemy miłe zaskoczenie!
Jako alternatywę dla gadżetów przygotowaliśmy też vouchery na przeżycia w formie pakietów: Małe Radości i Małe Marzenia, już od 35 zł, kumulujące wachlarz atrakcji do wyboru. Takie prezenty to elastyczne rozwiązanie dla tych, którzy chcą pozostawić obdarowanej osobie swobodę wybrania atrakcji.
Po czwarte: czas i dostosowanie produktu
Wiemy, że w evencie sytuacja jest dynamiczna. Zawsze. Konkretne rozwiązanie stanowi voucher, który przygotujemy w ciągu kilku dni. Oczywiście nie ma problemu z domówieniem kolejnych – nie tak jak w przypadku gadżetów zleconych produkcji. Prezenty-vouchery redukują też koszty magazynowania czy pakowania.
To nie tylko oszczędność pieniędzy, czasu i zasobów. Zdajemy sobie sprawę, że warstwa wizualna odgrywa spore znaczenie. Dlatego druki są eleganckie i personalizowane, idealnie dostosowane do potrzeb firmy i do samego wydarzenia. Dodatkowo istnieje możliwość wypisania życzeń i naniesienia brandingu.
Dla efektu WOW możemy przygotować pakowanie w przesyłkę balonową. Czy to nie brzmi niesamowicie? Event z motywem lotu, prezent w postaci lotu balonem, a voucher zapakowany w przesyłkę z uroczym balonem z helem. Sam unboxing już jest małym eventem.
Jeśli deadline nie pozwala na takie rozwiązanie i wszystko jest na wczoraj, a event odbywa się na drugim końcu Polski, jako prezenty możemy przygotować vouchery z brandingiem w wersji PDF. Organizator eventu otrzyma je na swoją skrzynkę mailową po 5 minutach! Warto pamiętać o takim rozwiązaniu w sytuacjach podbramkowych.
Po piąte: wygoda dla obdarowanego
Uczestnik eventu biznesowego, który otrzymał prezent w postaci vouchera na przeżycia, ma powody do radości, nie tylko z powodu niezapomnianej atrakcji, jakiej naprawdę warto doświadczyć. Przede wszystkim może wykorzystać voucher albo samodzielnie, albo w gronie rodziny. Niektóre atrakcje pozwalają zaprosić dodatkowe osoby, żeby wspólnie przeżywać coś niesamowitego, na przykład jazdę luksusowym samochodem lub kolację w eleganckiej restauracji.
Poza tym voucher jest aktywny aż przez dwanaście miesięcy. Osoby obdarowane z łatwością wybiorą dogodny dla siebie termin. Takie zalety sprawią, że uczestnik eventu będzie miał same dobre skojarzenia z firmą, która zadbała o wyjątkowy prezent.
Vouchery na event — niezapomniane przeżycia
Voucher na przeżycia to prezent stanowiący rewelacyjne przedłużenie eventu. Angażuje wszystkie zmysły, dostarcza niesamowitych wrażeń i zostaje w pamięci na długi czas jako fantastyczna przygoda. Czuć tę inspirację? Jeśli tak, koniecznie polecamy Państwu sprawdzenie naszej oferty voucherów na przeżycia. Chętnie pomożemy w wyborze. Z ich pomocą można stworzyć własny event, który na pewno stanie się niezapomniany dla wszystkich uczestników!