CASE STUDY

JAK ZAMIENIĆ 500 OPINII
NA MARZENIA

JAK RESTAURACJA TEL AVIV WYKORZYSTAŁA VOUCHERY DO POZYSKANIA OPINII W GOOGLE

O FIRMIE

Tel Aviv Urban Food to restauracja w Warszawie, która serwuje dania kuchni Bliskiego Wschodu. Firma zatrudnia około 19 pracowników.

DLA KOGO POWSTAŁ PROJEKT?

Nagrody miały zmotywować pracowników restauracji, większość nich stanowią kobiety w wieku od 18 do 50 lat.

WYZWANIA

  • Zgromadzić 500 opinii od klientów w 1 miesiąc.
  • Zachęcić pracowników, by aktywnie tworzyli wizerunek restauracji w wyszukiwarce Google.
Żółta strzałka z przerywaną linią

KRYTERIA

  1. Nagroda musi być atrakcyjna: pracujemy na spełnienie marzenia.
  2. Znaleźć alternatywę dla nagród pieniężnych, które nie spełniły oczekiwań.
główne danie na talerzu
Żółta strzałka z przerywaną linią

ROZWIĄZANIE

Pakiet Marzeń Przygoda – każdy pracownik wybrał marzenie, które chce zrealizować. Ten cel sprawił, że poprawił się serwis, kelnerzy nawiązywali relacje z gośćmi restauracji i aktywnie pozyskiwali opinie.

WIĘCEJ O PAKIECIE MARZEŃ PRZYGODA

OPINIA O WSPÓŁPRACY

Cudzysłów żółty

Wybranie voucherów na spełnienie marzeń okazało się strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o motywowanie pracowników. Pracownicy (kelnerzy, barmani i cały zespół lokalu) informowali gości, że walczą o marzenia i dzięki temu budowali z nimi ciepłe relacje, co przekładało się na pozytywne opinie.

To była zabawa, która sprawiła, że pracownicy przełamali się, a w nagrodę mogli realizować marzenia.

WYKORZYSTAJ VOUCHERY DO ROZWIJANIA SWOJEGO BIZNESU

Pomogę Ci wybrać najlepsze prezenty dla Twoich pracowników, klientów i partnerów biznesowych.

Zapraszam do kontaktu

Anna Mastalerczuk
  • Anna Mastalerczuk
  • Key Account Manager
  • T: +48 533 334 710
  • E: amastalerczuk@katalogmarzen.pl

    * pole obowiązkowe


    Chcesz wybrać najlepsze prezenty od firmy?

    lub