CASE STUDY
Firma Volta Sp. z o.o. zajmuje się dystrybucją nowoczesnych systemów zabezpieczeń.
Posiada 11 oddziałów na terenie całej Polski i zatrudnia blisko 80 pracowników.
Program partnerski powstał z myślą o konkursach dla partnerów B2B – instalatorach, integratorach oraz dystrybutorach, a także pracownikach.
Podczas trwania programu przekazano blisko 1000 voucherów dla klientów sektora B2B oraz wyróżniono wielu pracowników.
Skupiliśmy się na zwiększeniu rozpoznawalności naszej firmy wśród docelowej grupy klientów. Znacznie poszerzyliśmy naszą ofertę, uzupełniając asortyment o produkty nowych dostawców. Szczególną uwagę chcieliśmy zwrócić na pozyskanie nowych klientów oraz zwiększenie zaangażowania zakupowego u klientów obecnych, a to wymagało nieszablonowej i przykuwającej uwagę akcji promocyjnej, która jednocześnie miała stać się efektywnym narzędziem w rękach zespołu handlowego.
Chcieliśmy wprowadzić program z różnymi progami punktowymi, który w ciągu czasu przewidzianego na promocję – czyli trzech miesięcy – umożliwiał klientom zdobycie nagród o wartości od 50 zł do nawet 2000 zł. Dlatego szukaliśmy rozwiązania pozwalającego na elastyczność w tym zakresie. Katalog Marzeń idealnie się sprawdził, gdyż ma w ofercie vouchery o wielu nominałach.
Gift Vouchery o różnych nominałach w wygodnej formie (kart lub plików pdf), które można w łatwy sposób przekazać zwycięzcom. To elastyczne rozwiązanie, w którym to osoba obdarowana decyduje, jaką nagrodę odbiera.
Dodatkowo dedykowany landing page z logo Volta i ofertą dostępną wyłącznie w programie partnerskim.
W dużej mierze decydowała oferta zawierająca vouchery na różne kwoty. Spodobała nam się też forma voucherów, ułatwiająca wręczanie ich klientom. Mogliśmy zdecydować, czy podarować wydrukowane i włożone do kopert karty, czy przesłać mailowo vouchery PDF. Spodobał nam się też niezwykle szeroki wachlarz atrakcji wchodzących w skład oferty.
Poza tym Katalog Marzeń bardzo szybko reagował na nasze pytania i wychodził naprzeciw oczekiwaniom.
Warto też wspomnieć, że namiary na Katalog Marzeń dostaliśmy od Sales Angels, czyli społeczności skupiającej najlepszych handlowców w Polsce. Mamy do nich duże zaufanie, bo dobrze wiedzą, o co chodzi w sprzedaży. Jak widać, nie zawiedliśmy się.
W pełni zrealizowaliśmy założone cele. Odbiorcy uznali cały program za atrakcyjny. W każdej z przedstawionych promocji oferowaliśmy dokładnie taką samą nagrodę, czyli voucher kwotowy. To pomagało stworzyć spójną komunikację marki i zwiększyć lojalność instalatorów. Klienci mogli wykorzystać voucher na taką aktywność, jaka najbardziej im się podobała, więc nie było ryzyka, że nie trafimy w czyjeś gusta.
Dotychczasową współpracę oceniamy pozytywnie. Zasady działania voucherów były jasno opisane. Odbiorcom taka forma nagród naprawdę się spodobała, dzięki czemu zyskaliśmy zadowolonych i lojalnych klientów. Doceniamy również całą logistykę, organizację i szybkość działania.