Zarządzasz zespołem w dużej organizacji, a może jesteś właścicielem własnej firmy? W obu przypadkach z pewnością często myślisz o tym, jakie są najlepsze sposoby na to, aby Twoi pracownicy mieli motywację do pracy. Tym wpisem rozpoczynamy cykl porad Wyzwania dla Menedżera w postaci webinaru: jak motywować pracowników, czyli jak sprawić, żeby ludzie z Twojego zespołu czuli się spełnieni i codziennie rano uśmiechali się na myśl o pracy. Niemożliwe? A jednak! 🙂
Jak motywować pracowników? Porady ekspertów
W kilku blogowych wpisach znajdziesz fragmenty webinaru, który powstał z inicjatywy HR Business Partner. Webinar prowadzi Marietta Lewandowska, PM Manager magazynu HR Business Partner. Rozmawia z Karoliną Turostowską, Redaktor Prowadzącą HR Business Partner oraz właścicielką firmy HR Mania. Swoim doświadczeniem dzielą się również Olga Pruszkowska, Marketing & Product Manager w Katalogu Marzeń oraz Piotr Różyk, HR Business Partner od ponad 11 lat związany z Żabka Polska. Posłuchaj rad doświadczonych ekspertów i dopasuj ich propozycje do sytuacji w Twojej organizacji. Powodzenia!
Największe wyzwania dla Menedżera HR w organizacjach
Każdy z nas inaczej postrzega i definiuje wyzwania w branży HR. W zależności od perspektywy największym wyzwaniem może wydawać się budowanie zaangażowanego zespołu. Okazuje się jednak, że to nie wszystko. Potrzebna jest jeszcze osoba, która takim zespołem pokieruje. Dlatego kluczową rolę w organizacji pełni menedżer, która potrafi radzić sobie z różnicami pokoleniowymi i jest dobrze przygotowany do zarządzania zróżnicowanym teamem. Świadomość wyzwań, jakie może spotkać na swojej drodze, pozwoli mu odpowiednio na nie zareagować, kiedy już staną się rzeczywistością.
Jak budować zmotywowany zespół? 5 dysfunkcji pracy zespołowej
Każdy pracownik wnosi do zespołu własne zdanie, własne doświadczenia i spostrzeżenia. Temu wszystkiemu towarzyszą jego osobiste potrzeby. Jednym z zadań menedżera jest dążenie do unikania lub stopniowego wykluczania 5 dysfunkcji pracy zespołowej, które obejmują między innymi brak wzajemnego zaufania czy niechęć do brania na siebie odpowiedzialności. Pojawia się tu kolejne wyzwanie dla zarządzającego — jak dobrze zrozumieć osobiste potrzeby każdego członka zespołu? O tym również posłuchasz w webinarze.
Poznanie potrzeb pracowników jest podstawą do dobrego zarządzania swoim zespołem
Kiedy trendy HR przestają być trendami i stają się standardem
Niedługo coraz częściej role przełożonych będzie przejmować pokolenie, które nie zna świata bez Internetu. To oznacza nowe sposoby komunikacji i inne potrzeby w zakresie motywacji. Do naszych organizacji widocznie wkracza Sztuczna Inteligencja i machine learning. Te zjawiska nie są już nowością — stanowią ogromne wyzwanie, ale też szansę dla całej organizacji na osiąganie lepszych wyników. Jak przygotować się na te zmiany?
Porady doświadczonych specjalistów HR w webinarze
Natomiast w tym odcinku nasi eksperci zwrócili uwagę na:
- Jak rozwijać pracowników?
- Jaka jest różnica między motywacją a zaangażowaniem?
- Czy cele organizacji powinny być ustalane w ramach zarządu, czy po konsultacji z pracownikami?
- Po czym poznać, że pracownik jest rzeczywiście zaangażowany w swoją pracę?
Jakie wyzwania czekają na menedżerów? Porady ekspertów
W ośmiu blogowych wpisach znajdziesz fragmenty webinaru, który powstał z inicjatywy HR Business Partner. Rozmowę prowadzi Marietta Lewandowska, PM Manager magazynu HR Business Partner. Rozmawia z Karoliną Turostowską, Redaktor Prowadzącą HR Business Partner oraz właścicielką firmy HR Mania. Swoim doświadczeniem podzielą się z tobą również Olga Pruszkowska, Marketing & Product Manager w Katalogu Marzeń oraz Piotr Różyk, HR Business Partner od ponad 11 lat związany z Żabka Polska. Posłuchaj rad doświadczonych ekspertów i wdrażaj nowoczesne rozwiązania w swoim zespole. Powodzenia!